Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:26:40 GMT

فراتر از مرزهای کشور را رصد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۱۹۰۳

فراتر از مرزهای کشور را رصد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان ستاد این نیرو با اشاره به قدرت رصد و کنترل پدافند هوایی در منطقه گفت: سایت‌های راداری پدافند هوایی در سراسر کشور با سامانه‌های بومی و پیشرفته دائما در حال نوسازی هستند؛ امروز پدافند هوایی فراتر از مرزهای کشور را رصد می‌کند و تمامی تحرکات قدرت‌های فرامنطقه‌ای را تحت نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقتدار پدافند هوایی متکی بر توان متخصصان داخلی و تولید تجهیزات بومی پیشرفته توسط آنان و قدرت ایمان و اعتقاد رزمندگان پدافندی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه دشمنان، خود از قدرت پدافند هوایی ایران مطلع هستند،گفت: دشمنان از قدرت پدافند هوایی ایران در هراسند و می دانند که ما کاملا هوشیار هستیم و در مقابل کوچکترین خطای آنان عکس‌العملی قاطع نشان خواهیم داد.

کد خبر 5518263 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد پدافند هوایی ارتش مجلس شورای اسلامی صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران ایران دولت سیزدهم ترکمنستان حسین امیرعبداللهیان ایالات متحده امریکا هیئت دولت انقلاب اسلامی ایران کانون دانشگاهیان ایران اسلامی علی بهادری جهرمی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل

بازدید 3 ژنرال زویکا هایموویچ فرمانده پیشین پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ژوئن 2021 به تحلیل محور مقاومت به عنوان ائتلاف نظامی منطقه‌ای ایران پرداخته بود که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به دلیل عدم درک روابط محور مقاومت، آن را جنگ نیابتی می‌خوانند. او شیوه رویارویی کنونی ایران را پیش بینی کرده بود. بخش‌های کلیدی تحلیل مسئول پیشین دفاع هوایی اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • واکنش یک امام جمعه به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها در اصفهان /منشا این ریزپرنده ها خارج از کشور نبوده است /آبروی اسرائیل رفت
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران