Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود پورمحمد مدارک شکایتش از سرپرست تیم را در اختیار رسانه طرفداری قرار داد. در اواخر ویدئوی مصاحبه استشهادیه قابل مشاهده است

مسعود پورمحمد که سال ها سابقه حضور در لیگ یک و لیگ برتر را در کارنامه دارد، در استودیو میهمان رسانه طرفداری بود. می توان گفت بهترین دوران پورمحمد متعلق به حضور در ملوان است. او این فصل را در باشگاه نفت مسجد سلیمان حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصلی که با حاشیه های زیادی برای این تیم و بازیکنانش همراه بود. در بازی پایانی فصل نیز سرپرست نفت مسجد سلیمان وسط زمین به مسعود پورمحمد سیلی زد. اتفاقی که باعث شد این بازیکن از سرپرست تیم شکایت کند.

همین اتفاق باعث شده تا پورمحمد بگوید از نفت مسجد سلیمان جدا می شود. همچنین این موضوع بهانه ای شد تا از دروازه بان نفت مسجد سلیمان درخصوص حاشیه های باشگاه مثل حمله چند باره بوقچی ها به بازیکنان و کتک زدن اعضای بپرسیم.

پیشنهاد می کنیم این گفتگوی کوتاه را تماشا کنید:

سلام و درود به مخاطبین طرفداری. امروز در استودیوی طرفداری مسعود پورمحمد مهمان ما است، دروازبان نفت مسجد سلیمان، خیلی خوش آمدید به رسانه ی طرفداری

منم سلام عرض می کنم خدمت شما و مجموعه بسیار خوب تان درخدمت شما هستم.

معمولا فوتبالیست بی حاشیه ای هستی اما آخر لیگ یک اتفاق عجیب برایت رخ داد، وسط زمین از سرپرست تیم سیلی خوردی، ماجرا از چه قرار بود؟

متاسفانه اصلا دوست نداشتم اینطور تمام شود ولی این اتفاق افتاد. همانطور که گفتید در ۱۲ ۱۳ سالی که در لیگ بازی می کنم همه من را می شناسند، بازیکن بی حاشیه ای بودم و سرم در کار خودم بود، همیشه احترام می گذاشتم به تماشاگران، مربیان و کادر فنی تیم. خودم هم واقعا شوکه شدم که چرا این اتفاق افتاد. آن هم در تیمی که من قبلا در لیگ یک برایش زحمت کشیدم و با این تیم اتفاق های خوبی برایم افتاد، به لیگ برتر صعود کردیم. ولی متاسفانه امسال آن اتفاق بد افتاد. 

چیزی که هم تیمی های شما گفتند مثل اینکه بین عماد میرجوان و سرپرست تیم درگیری رخ داده، قصد جدا کردن و ختم درگیری را داشتید و سرپرست تان آنگونه رفتار کرده است.

بله دقیقا ما ۲-۱ بازی با آبادان را جلو بودیم و متاسفانه دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کردیم. بازی تمام شد و بازیکن در آن شرایط هوا و جو بازی مسلما در فشار است. هواداران و لیدرها با عماد صحبت کردند و به اون گفتند چی میشد آن گل را نمی خوردی؟ به یک حالت معترضانه با او صحبت می کردند. عماد هم تحت فشار بود و گفت خداراشکر کنید که با این مساوی ماندن ما در لیگ قطعی شد. با آن شرایط سختی که ما از اول فصل داشتیم، واقعا دیگ همه هم قسم شدیم که فقط این تیم را نگه داریم و خداراشکر همین اتفاق هم افتاد. عماد هم گفت ما با یک دست لباس و با این امکانات همین که این تیم در لیگ ماند باید خداراشکر کنیم. ولی متاسفانه دیدم سرپرست تیم آمد سمت او و حرف هایی زد که مناسب نبود. من هم به طرفداری از هم تیمی برآمدم و یکدفعه دیدم آمد سمت من و آن اتفاق افتاد. 

بدون هیچ حرفی؟

هیچی. من فقط گفتم چی شده؟ چرا این اتفاق افتاده است؟ اصلا به جایی نرسید که من بتوانم جمله ای را کامل کنم. سرپرست در حال رفتن به سمت دیگری بود. یکباره به سمت من آمد و آن اتقاق افتاد. حس می کنم به خاطر کم حاشیه بودن و سر به زیر بودنم بود که آن اتفاق برای من رخ داد.

چرا نفت مسجد سلیمان این همه حاشیه دارد؟ یک بار ریختند در خوابگاه تیم همه را کتک زدند، یک بار روی نیمکت این اتفاق افتاد و حالا در وسط زمین همچین اتفاق عجیبی رخ داد.

حالا که اینجا هستم دوست دارم برخی حرف ها را بزنم شاید دیگر این اتفاقات برای آن تیم نیافتد، چون من خاطرات بسیار خوبی آنجا دارم.

متاسفانه فکر کنم سال قبل بود، زمان آقای فکری که به بازیکنان انگ تبانی زدند و یکسری لیدرها و هواداران آمدند آنجا و بچه ها را واقعا کتک زدند. زمان آقای تارتار یکسری مشکلات مدیریتی بود، با خود آقای تارتار به مشکل خورده بودند. امسال دوباره نیم فصل اول بازی با صنعت نفت آبادان بود که ما بازی را باختیم و یکسری لیدر آمدند در داخل رختکن و بازیکنان را زدند. در آخرین بازی هم با صنعت نفت آبادان هم سرپرست تیم که سمت بزرگی در تیم محسوب می شود و وظیفه اش دور کردن حاشیه از تیم است، خودش آمد و حاشیه درست کرد.

مسجد سلیمان، کلا مردمان جنوب مردمان بسیار خونگرم و فوتبال دوستی هستند ولی این اتفاقات که میافتد، قرار گرفتن این اتفاقات در کنار نام مسجد سلیمان درست نیست و آبروی یک شهر را می برد.

دقیقا همینطور است، دوست دارم این اتفاقات تمام شود و دیگر اتفاق نیافتد. تعداد محدودی هستند که باعث این حواشی می شوند و امیدوارم در فصل جدید دیگر شاهد این حواشی نباشیم.

فصل بعد در مسجد سلیمان می مانید؟

من قراردادم تمام شده است و با این اتفاقات اخیر فکر نکنم.

تیم آینده ات مشخص شده؟

نه هنوز، با چند باشگاه در حال مذاکره هستیم تا ببینیم چه می شود.

ملوان هم سابقه بازی داری و امسال تیم به لیگ برتر بازگشت.

آره، منتظر چنین روزی بودم، یک روز ملوان به جایگاه اصلی اش برگردد. خاطرات خوبی در آنجا داشتم و آن هم صعود به جام حذفی بود. بهترین رتبه ای که ملوان در ۱۴ ۱۵ سال اخیر کسب کرده بود همان سالی بود که من در آن باشگاه بودم. خیلی اتفاقات و خاطرات خوبی در آنجا برایم رخ داد.

از سرپرست نفت مسجد سلیمان در کمیته اخلاق شکایت کردید؟

بله من همه چی را به مراجع و کمیته اخلاق سپردم و هر تصمیمی هم در این باره بگیرند به آن احترام می گذارم. طبیعتا حق من بود که این کار را انجام بدهم.

متاسفانه این اتفاق در وسط زمین افتاد، کاش بیرون از زمین اتفاق می افتاد. جلوی ۴ ۵ هزار تماشاگر تیم حریف، استاندار و شهردار چنین اتفاقی افتاد. من از کمیته اخلاق می خواهم که ورود کند به این قضیه تا دیگر چنین اتفاقی برای فوتبال ما پیش نیاید. برای فوتبال ما زشت است، یکسری مدارک را به کمیته اخلاق ارائه داده ام.

من دیگر سوالی ندارم اگر صحبتی هست با هواداران مسجد سلیمان، ملوان یا هرچه که دوست داری، در پایان این شما و این دوربین رسانه ی طرفداری.

من تشکر می کنم اول از هواداران واقعی مسجد سلیمان که بعد از این اتفاق هم با من تماس گرفتند و استوری گذاشتند و حمایت کردند. بازگشت ملوان بعد ۵ سال به لیگ برتر را تبریک می گویم. من در تمام باشگاه هایی که بودم رابطه خوبی با هواداران داشتم و همین جا از همه تشکر می کنم. برای ملوان و نفت مسجد سلیمان بهترین ها رآ آرزومندم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای آنها بیافتد. تیم های پرتماشاگر باید در لیگ بمانند.

اخبار داغ 

ایران تاثیر گذارترین تیم آسیایی جام جهانی 2022 / گزارش رسانه انگلیسی استقلالی ها علی کریمی را مشروط می خواهند امتناع جرارد پیکه از حضور در مراسم ازدواج جوردی آلبا ترند شدن توییت جنجالی سال 2014 لوسی برونز پس از انتقال به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتفاق افتاد نفت مسجد سلیمان مسعود پورمحمد کمیته اخلاق سرپرست تیم وسط زمین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟

طرفداری | از فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا با 36 تیم برگزار می‌شود. یکی از تغییرات فرمت جدید، اختصاص یافتن سهمیه اضافه برای دو کشوری است که نمایندگانش بهترین عملکرد را در سه رقابت اروپایی یوفا یعنی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس ثبت کنند.

همانطور که در طرفداری خواندید، یکی از سهمیه های اضافه به احتمال ۹۹٪ به سری آ ایتالیا اختصاص می یابد. انتظار می رود همین امشب بعد دیدارهای لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا، سهمیه پنجم ایتالیا در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود. اما بوندسلیگا در آستانه کسب دیگر سهمیه اضافه است. با توجه به صعود بایرن مونیخ و دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یک سو و حذف آرسنال و منچسترسیتی از سوی دیگر، شانس بوندسلیگا برای کسب سهمیه پنجم به شدت افزایش یافت. در صورت حذف لیورپول و وست هم از لیگ اروپا، شانس لیگ برتر برای رسیدن به بوندسلیگا در جدول امتیازات به حداقل می رسد، به خصوص اینکه رقیب مستقیم وست هم، یک تیم آلمانی یعنی لورکوزن است. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • گزارش لحظه به لحظه مسابقه FC24 طرفداری
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • این بار یکی بزنند، صد تا می‌ خورند | به آمریکایی‌ها هشدار می دهیم
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • پوتین: در تنبیه متجاوز با درایت عمل کردید/ رئیسی: ماجراجویی کنند سهمگین‌تر می‌خورند
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد