Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@03:46:59 GMT

3 دستگاه خودرو شوتی حامل کالا قاچاق در دیلم توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۸۱۰

3 دستگاه خودرو شوتی حامل کالا قاچاق در دیلم توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در راستای مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق و در راستای برخورد با خودروهای سواری تند رو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی)، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم با همکاری مامورین ایستگاه بی‌بی حکمیه (س) با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم را برای کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف این خودرو‌ها در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: ماموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند ۳ دستگاه خودروی سواری تند رو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) را در محورهای خاکی «دیلم به استانهای همجوار» متوقف کنند.

سوسنی ابراز داشت: در بازرسی از وسائط نقلیه توقیفی، انواع کالای قاچاق از نوع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقد هرگونه مدرک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال می‌باشد عنوان داشت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی ذی صلاح قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس دیلم توقیف قاچاق شوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شوتی‌ها در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سردار حسین حسن‌پور گفت: در راستای برخورد با خودرو‌های شوتی پس از اقدامات فنی صورت گرفته ۴ دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس شوتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رودبار توقیف شد.
وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۷ هزار و ۹۸۰ ساشه قهوه آماده ، ۱۱ هزار و ۳۰۴ ساشه پودر سالاد، ۲۸۰ عدد سس، ۱۸ هزار و ۴۸۰ عدد شکلات، ۳۰۰ کیلوگرم شکلات فله خارجی بدون هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ، ۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ۵ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان