Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:26:54 GMT

وارث شماره مارسلو در رئال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۰۹۹

وارث شماره مارسلو در رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فردا دوشنبه ساعت 14.30 به وقت تهران از آنتونی رودیگر رسما در رئال رونمایی خواهد شد. مدافع آلمانی سابق چلسی هفته هاست که پیوستنش به رئال رسمی شده ولی حضور در اردوی تیم ملی آلمان برای 4 بازی لیگ ملت ها باعث شده تا هنوز مراسم معارفه او برگزار نشود. 

رودیگر امشب وارد مادرید می شود و فردا در برنابئو با حضور فلورنتینو پرز، مراسم معارفه اش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای مارکا، رودیگر از بین شماره های 12 و 22 یکی را انتخاب خواهد کرد و احتمال اینکه او 12 بپوشد بالاتر است. 

پیراهنی که متعلق به مارسلو بود ولی اسطوره، جدایی اش پس از 16 سال قطعی شده است. شماره 22 نیز متعلق به ایسکو بود که او نیز با اتمام قراردادش از رئال جدا شده است. رودیگر در چلسی و تیم ملی آلمان شماره 2 را در اختیار دارد ولی این شماره در رئال بر تن دنی کارواخال است. در واقع علاقه رودیگر به شماره 2 باعث شده تا به او یکی از شماره های 22 و 12 پیشنهاد شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونی رودیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شب چهارشنبه و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسترسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

ویدیو های منتشر شده از سوی کانال های تلویزیونی، نشان می‌دهد که آنتونیو رودیگر جهت پنالتی متئو کواچیچ را درست تشخیص داده و آن را به آندری لونین نشان داده‌است؛ سنگربان اوکراینی نیز در همان جهت شیرجه زد و موفق شد این ضربه را مهار کند. رودیگر علاوه بر اثرگذاری روی این صحنه، خودش پشت پنالتی پنجم و پایانی رئال مادرید ایستاد و با گل کردن آن، تیمش را راهی نیمه‌نهایی کرد.

 

tags # رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • واکنش کارلو آنچلوتی به پنالتی رودیگر و صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • تونی کروس در وضعیتی که ندیده بودیم (عکس)
  • قهرمانان غیرمنتظره: چه کسی باور می‌کرد!
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم