Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوچرخه سواری ایران در بخش پارا دوچرخه سواری یک طلا و یک نقره گرفت و در دوچرخه سواری قهرمانی آسیا یک مدال برنز کسب کرد.   به گزارش ایسنا، دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری و پارادوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در هند به پایان رسید. تیم ایران در بخش معلولان توانست یک مدال طلا و یک نقره بگیرد و در بخش دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا یک مدال برنز در ماده پانصد متر تایم تریل جوانان کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ایران در پارا دوچرخه سواری مدال طلا و نقره را کسب کرد. ایران روز گذشته هم تنها در بخش معلولان یک طلا کسب کرد.   نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:   بخش پارادوچرخه سواری:   ماده تعقیبی انفرادی   ۱- محمد محمدی از ایران   ۲- بهروز فرزاد از ایران   ۳- واراج هورادی از هند   در این ماده هفت رکابزن از دو کشور ایران و هند حضور داشتند.   بخش دوچرخه سواری قهرمانی آسیا   *کایرین جوانان:   محمد امین رحیم آبادی در گروه خود سوم و امیر علیزاده در گروه خود پنجم شدند.   رحیم آبادی برای مقام اول تا ششم و علیزاده برای هفتم تا یازدهم به رقابت پرداختند.    در پایان رقابت کایرین رده جوانان، رحیم آبادی پنجم شد و علیزاده در رده یازدهم قرار گرفت.   رکابزنان کره جنوبی، ژاپن و مالزی اول تا سوم شدند.   *کایرین بزرگسالان:   احسان خادمی در گروه خود چهارم شد و به شانس مجدد راه یافت.   خادمی در شانس مجدد در گروه خود چهارم شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.   *تعقیبی انفرادی بزرگسالان:    آیدین علیاری در رده ششم قرار گرفت.    رکابزنان ژاپن، کره جنوبی  و هند مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.   *۵۰۰ متر تایم تریل جوانان   لیلا حیدری در رقابت با پنج رکابزن سوم شد و به مدال برنز رسید.    رکابزنان کره جنوبی  و هند اول  و دوم شدند.   *۵۰۰ متر تایم تریل بزرگسالان   فاطمه هداوند دررقابت  شش رکابزن، در رده ششم قرار گرفت.   رکابزنان مالزی ، کره جنوبی  و هند اول تا سوم شدند. تماشاخانه ببینید| جدال دو مرغ بهشتی قرمز نر برای جلب توجه یک ماده؛ آن‌ها حسابی می‌رقصند اما داستان شکل دیگری تمام می‌شود فشار به سازمان محیط زیست برای پتروشیمی میانکاله تازگی ندارد/ «مخالفت می‌‌کردیم اما از مسیر دیگری می‌رفتند و فشار سیاسی می‌آوردند/ همین رفتارها باعث شد از سازمان محیط زیست بروم» (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قهرمانی آسیا دوچرخه سواری گروه خود کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان