Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی، فرماندار شهرستان لنجان، عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لنجان پیرامون سفر اخیر نماینده ویژه رئیس‌جمهور به این شهرستان اظهار کرد: وحدت رویه و برگزاری جلسات مؤثر و هدفمند چند ماهه در کارگروه‌های شهرستان لنجان و احصاء دقیق مشکلات این منطقه سبب شد تا در جریان سفر نماینده ویژه رئیس‌جمهور به لنجان بیش از ۴۰ مصوبه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبات صورت گرفته در جریان سفر ریاست سازمان محیط زیست به شهرستان لنجان، تشریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرهای زرین‌شهر، فولادشهر و باغ بهادران، اجرای طرح‌های هادی، بازآفرینی و ایمن‌سازی بخش باغ بهادران، تعمیر و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای تنها بخشی از مصوبات صورت گرفته در جریان سفر اخیر نماینده ویژه رئیس‌جمهور به لنجان بود.

محمدی افزود: در حوزه صدا و سیما پیشرفته‌سازی تجهیزات فنی و گسترش فناوری ارتباطات و اطلاعات در دستور کار قرار گرفت و در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بهسازی روکش آسفالت شهری و روستایی و رفع نقاط حادثه‌خیز مصوباتی خوبی گرفتند.

فرماندار لنجان با بیان اینکه جهاد کشاورزی لنجان نیز در حوزه آبخیزداری، احداث شبکه‌های آبیاری هوشمند، ایجاد استخرهای ذخیره آب و اصلاح و جایگزینی باغات مورد توجه مسؤولان قرار گرفته و مصوباتی در این زمینه را به خود اختصاص داد.

محمدی تأکید کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی بانوان با موضوع جهاد کشاورزی در شهرستان لنجان از دیگر مسائلی بود که مصوباتی را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری شهید توکلی زرین‌شهر، تکمیل چمن مسابقاتی فولادشهر، مرمت پل کله باغشاد و مسجد جامع و حمام دوقلو زرین‌شهر نیز مصوباتی در طول این سفر گرفتند.

فرماندار لنجان ضمن ابراز خرسندی از مصوبه ۷۰۰ میلیارد ریالی در آب‌رسانی به بخش باغ بهادران تصریح کرد: سال‌هاست که برخی از مناطق این بخش از نبود آب شرب شبکه رنج می‌بردند که با مجاهدت‌ها و احصاء دقیق مسائل و همراهی نهادها در این موضوع مهم، مصوبه خوبی در این خصوص گرفتیم.

محمدی در ادامه و در خصوص وضعیت آلایندگی در لنجان متذکر شد: مسؤولان اسبق ذوب‌آهن به صراحت عنوان کردند که بر اساس یک طرح جامع و در قالب چند گام آلایندگی‌های ذوب‌آهن را تا حد زیادی کاهش خواهیم داد که در این زمینه اقدامات سازنده‌ای هم انجام شده است، منتهی ضروری است تا اداره محیط زیست با بررسی میدانی از روند اجرای این طرح کامل مطلع گردد.

وی از نصب دستگاه پایش آلایندگی در آینده‌ای نزدیک در لنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این دستگاه در تعیین شاخص‌های آلایندگی کمک شایانی را می‌تواند برای ما ارائه کند.

فرماندار لنجان تأکید کرد: در آینده‌ای نزدیک و در ادامه سفرهای استانی آقای استاندار، به زودی شاهد حضور استاندار اصفهان در لنجان خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار لنجان حمیدرضا محمدی لنجان شهرستان لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، تصویب‌نامه هیئت وزیران درباره تعیین نرخ مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی واردات کالا‌های اساسی، دارو، مواد اولیه تولید آن، ملزومات پزشکی، شیر خشک اطفال و نهاده‌های دامی و کشاورزی به یک درصد را در اجرای جزو ۲ بند الف تبصره ۹ قانون بودجه ۱۴۰۳ به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و همچنین، سازمان برنامه و بودجه، ابلاغ کرد.

بر این اساس، حقوق گمرکی از ۴ درصد و مالیات بر ارزش افزوده (از ۱۰ درصد) کالا‌های اساسی، شامل گندم، برنج، شکر خام، روغن خام، دانه‌های روغنی، ذرت، کنجاله سویا، جو، حبوبات (شامل نخود، لوبیا و عدس)، گوشت قرمز و گوشت مرغ به یک درصد کاهش می‌یابد.   کاهش یک درصدی حقوق گمرکی واردات و مالیات بر ارزش افزوده، به دارو، مواد اولیه تولید آن، ملزومات مصرفی پزشکی، شیر خشک اطفال و نهاده‌های دامی و کشاورزی نیز اختصاص داده شده است.

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت