Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت گاز استان ایلام از توسعه تعاملات جدید بین شرکت گاز و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان ایلام خبر داد و گفت: تعامل دو سویه شرکت گاز و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در استان ایلام، باعث ارتقای کیفیت خدمات دهی به ذینفعان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ محمود کشاورز در دیدار با اعضای هیاُت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان ایلام افزود: نظارت دقیق بر اجرای گاز‌کشی داخلی منازل توسط ناظران سازمان نظام مهندسی، باعث کاهش حوادث گازی در استان شده است که این اقدامات و دقت در انجام نظارت‌ها قابل تقدیر و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: علاوه بر نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی منازل، مطابق با دستورالعمل‌های شرکت ملّی گاز ایران، نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی تمامی مشترکین عمده، صنعتی، کشاورزی و دام و طیور و غیره نیز بعهده سازمان نظام مهندسی است.

سرپرست شرکت گاز استان به اهمیت نظارت بر اجرای سیستم لوله‌کشی داخلی تمامی مشترکین اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود در این حوزه ناظرین گاز واجد شرایط، توسط سازمان نظام مهندسی معرفی گردند تا دوره‌های آموزشی مورد نیاز بر اساس آخرین استانداردها به صورت مرحله‌ای برای آنها برگزار شود تا شاهد کاهش حوادث در حوزه گاز در سطح استان باشیم.

همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از همکاری این سازمان برای برگزاری دوره‌ای آموزشی برای مجریان خبر داد و گفت: طرح جامع شهر ایلام تصویب شده است و با نهایی‌شدن طرح تفضیلی جدید شهر ایلام، نواحی حاشیه شهر هم مجوز خدمات‌دهی خواهند گرفت.

عبدالرضا ابوقداره به اهمیّت توجّه به حفظ جان و ایمنی آحاد مختلف مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این خصوص اقدامات خوبی در حوزه نظارت گاز و هماهنگی فی‌مابین انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همواره به دنبال ارتقای کیفیت خدمات فنی مرتبط با ساختمان بوده و همین امر باعث ایجاد تحوّل در ساخت و سازها از جمله سیستم‌های لوله‌کشی گاز شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش تعامل گازکشی منازل شرکت گاز ایلام محمود کشاورز سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام کشی داخلی بر اجرای شرکت گاز لوله کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی در شهرستان مهاباد برابر ۸۵ درصد بود که این مقدار کود توزیعی شامل هفت هزار و ۱۷۷ تن ازته، یک هزار و ۴۶۱ تن فسفاته و ۲۹۰ تن پتاسه می‌باشد.

مظلومی خاطرنشان کرد: خط قرمز ما در برنامه تأمین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، کیفیت آنها است و فرآیند کنترل کیفیت در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که از کارخانه‌های تولیدی تا شبکه کارگزاری‌ها را در بر می‌گیرد، به طور سیستماتیک اجازه ورود و توزیع کود‌های کم کیفیت را به هیچ عنوان نخواهد داد و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در خدمت همه کشاورزان زحمتکش و بهره برداران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • ارتقای سرعت خدمات دهی در بنادر شرق با هوشمندسازی عملیات بندری
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • کنترل و نظارت ساختمان از راه دور با سامانه ایران‌ساخت
  • توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری