Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از یو تودی، این شبکه برای زنده کردن The Open Metaverse ساخته شده است که چندین مجموعه NFT را با بیش از ۱۹۵ هزار آیتم مختلف و بیش از ۳۴۰ هزار تراکنش جمع می‌کند.

بر اساس بیانیه‌ای که توسعه‌دهندگان The Open Metaverse منتشر کردند، آنها احساس کردند که پایه‌ای بهتر از XRP Ledger برای ساختن چنین ساختار پیچیده‌ای پیدا نمی‌کنند و تصمیم گرفتند شبکه روت (Root Network) را دقیقاً بر روی آن بلاک‌چین بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آنچه در وب‌سایت رسمی این پروژه آمده، این متاورس بر دو اصل اساسی استوار است:

۱- ایجاد یک تجربه عمیق و فراگیر که با مفهوم اصلی دنیای مجازی هم‌راستا باشد.

۲- مالکیت کاربران بر دارایی‌های‌شان، از جمله کنترل کامل بر آیتم‌های درون بازی و آزادی مالکان برای عمل کردن بر روی آن‌ها هر طور که می‌خواهند.

بیشتر بخوانید:

همکاری ولوو با شرکت متاورسی | دسترسی به گرافیک پیشرفته در خودروهای برقی

شبکه روت همچنین از پل‌هایی به شبکه‌های ریپل (XRPL)  و اتریوم (ETH) پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال به دو جامعه بزرگ web3 را ممکن می‌سازد.

کد خبر 684550 برچسب‌ها اینترنت - بلاکچین رمزارز متاورس ارز دیجیتال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اینترنت بلاکچین رمزارز متاورس ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، محمدعلی پهناور اظهار کرد: این خانه‌های ورزش روستایی با هدف ترویج و توسعه ورزش‌های بومی و محلی، افزایش سلامتی جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در روستا‌ها با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان، دفتر روستایی و عشایری استانداری و هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی تجهیز و راه‌اندازی شد.
وی افزود: این ۹ خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، گرمی، اصلاندوز، بیله‌سوار، نیر، نمین، مشگین‌شهر و کوثر تجهیز و راه‌اندازی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خانه ورزش روستایی یونجالو بخش ویلکیج نمین، گورادل بخش هیر شهرستان اردبیل، نظرعلی بلاغی بخش قشلاق دشت شهرستان بیله‌سوار، زنگه‌بار بخش مرکزی شهرستان گرمی، بران سفلی بخش مرکزی اصلاندوز، خوجین بخش مرکزی خلخال، آقامیرلو شهرستان کوثر، گوگرچین شهرستان نیر و مجنده بخش جمایران شهرستان مشگین‌شهر از جمله روستا‌های تجهیز شده هستند.
پهناور اضافه کرد: خانه‌های ورزش روستایی با ۱۳ قلم اقلام ورزشی مانند میز فوتبال دستی، میز، راکت و توپ تنیس روی میز، صفحه دارت، شطرنج، طناب، توپ فوتبال، توپ، تور و میله والیبال، لوازم بازی هفت سنگ و لوازم بازی دال پلانو تجهیز شد.
وی با اشاره به فعالیت ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در نقاط مختلف استان اردبیل، ادامه داد: تجهیز و فعال کردن خانه‌های ورزش روستایی یکی از اولویت‌های متولیان ورزش استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خانه‌های ورزش روستایی در نقاط مختلف استان اردبیل با بهره‌مندی از فضای مازاد و بدون استفاده اداری سازمان، ارگان‌ها و نهاد‌ها راه‌اندازی و فعال می‌شوند.
پهناور با بیان اینکه خانه‌های ورزش روستایی با توجه به طرح آمایش سرزمینی به تناسب ظرفیت و استعداد جوانان روستایی تجهیز و راه‌اندازی می‌شود، افزود: این خانه‌ها به تجهیزات روز مجهز می‌شوند تا اهالی روستا، جوانان و بانوان روستایی به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • جان باختن صدها پناهجوی افغان در مسیر مهاجرت به دیگر کشورها
  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • چگونه اقدام به رفع بلاک در اینستاگرام کنیم؟
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • بسکتبال NBA | تعقیب و گریز پرهیجان در کنفرانس غرب
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی