Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:53:06 GMT

مسدود شدن ۲۲ ورودی بازار بزرگ اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۶۹۶۷

مسدود شدن ۲۲ ورودی بازار بزرگ اصفهان

حمید آقایی گفت: طول بازار بزرگ اصفهان هشت کیلومتر است که از شمال به خیابان عبدالرزاق، از سمت شرق به خیابان هاتف، از سمت غرب به خیابان حکیم و از سمت جنوب به خیابان حافظ و میدان امام (ره) منتهی می‌شود.

او به ۲۴ ورودی در محدوده بازار بزرگ اصفهان پرداخت وگفت: بازار هندو‌ها و قلندر‌ها دو ورودی اصلی به بازار بزرگ است که عمده بار‌ها و بارانداز‌ها از این محور‌ها انجام می‌شود، لذا مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی در این ورودی مستقر شده‌اند تا در مواقع رخداد حادثه امکان دسترسی خودرو‌های امدادی از جمله آتش‌نشانی فراهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقایی می‌گوید: برای ۲۲ ورودی دیگر بازار نیز در‌هایی پیش‌بینی شده است که امکان باز و بسته شدن آن هست و محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت‌ها آتش‌نشانی و اورژانس است.

پارک موتورسیکلت و تردد آن در سطح بازار یک معضل بزرگ است که بخش عمده‌ای از بازار را فرا گرفته است، زیرا از نظر آلودگی زیست‌محیطی و تردد موتور‌ها باعث ایمنی نبودن عابران پیاده شده و تردد آسان خودرو‌های آتش‌نشانی را با مشکل مواجه کرده است.

به گفته مدیر کل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان مقرر شده است در پارکینگ‌های اطراف بازار دو محور در نظر گرفته شود تا کسبه و کارمندان به‌راحتی از پارکینگ استفاده و ادامه مسیر را پیاده طی کنند و راه برای تردد خودرو‌ها آتش‌نشانی در مواقع اطفای حریق نیز هموار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل وترافیک آتش نشانی بازار بزرگ آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد