Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:20:43 GMT

گوشی گلکسی A۰۴ Core چه ویژگی‌هایی دارد +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۷۰۱۵

گوشی گلکسی A۰۴ Core چه ویژگی‌هایی دارد +عکس

پردازنده اختصاصی اگزینوس ۸۵۰ به عنوان "قلب" این گوشی هوشمند ارزان قیمت در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد مقدار رم آن از ۲ تا ۳ گیگابایت تجاوز نخواهد کرد و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت را ارائه خواه

به گزارش مشرق، به تازگی چند رندر مطبوعاتی با کیفیت از گوشی هوشمند پایه Galaxy A۰۴ Core منتشر شده است و انتظار می‌رود سامسونگ در اواخر این ماه یا ماه جولای آن را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که مشاهده می‌کنید، این دستگاه دارای نمایشگری با حاشیه‌های نسبتاً گسترده است و به احتمال زیاد، یک پنل با فرمت HD پلاس را ارائه خواهد داد.

 دوربین جلوی این گوشی از تکنولوژی ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. در پشت بدنه این گوشی یک دوربین تکی با فلاش مشاهده می‌شود. دکمه‌های کنترل فیزیکی در کنار گوشی قرار دارند و اسکنر اثر انگشت برای آن ارائه نشده است. گوشی گلکسی A۰۴ Core در سه رنگ مشکی، سبز روشن و برنزی عرضه خواهد شد.

طبق برخی شایعات پردازنده اختصاصی اگزینوس ۸۵۰ به عنوان "قلب" این گوشی هوشمند ارزان قیمت در نظر گرفته شده است. این تراشه شامل هشت هسته Arm Cortex-A۵۵ با سرعت کلاک تا ۲.۰ گیگاهرتز، کارت گرافیکی Mali-G۵۲ و یک مودم ۴G / LTE می‌باشد. متأسفانه اطلاعاتی دیگری در خصوص سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. به احتمال زیاد مقدار رم آن از ۲ تا ۳ گیگابایت تجاوز نخواهد کرد و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت را ارائه خواهد داد.

ماه گذشته، اطلاعاتی در خصوص اولین نماینده خط گلکسی Ax۴ منتشر شد. گلکسی A۰۴ Core یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه، با حاشیه‌های ضخیم در کنار نمایشگر و دارای ابعاد ۱۶۴.۵ در ۷۶.۵ در ۹.۱۸ میلی متر خواهد بود. این گوشی از دو سیم کارت و یک کارت microSD پشتیبانی می‌کند و پورت USB-C و جک هدفون را نیز ارائه خواهد داد.

منبع: فرارو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت گوشی موبایل گوشی هوشمند گوشی موبایل گلکسی سامسونگ فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد

ایتنا - کاهش شدید فروش سازنده آیفون پس از عملکرد قدرتمندش در سه ماهه چهارم رخ می‌دهد، زمانی که سامسونگ را به عنوان تولید کننده شماره یک گوشی در جهان پشت سر گذاشت.
داده‌های شرکت تحقیقاتی IDC نشان می‌دهد که محموله‌های گوشی‌های هوشمند اپل در سه ماهه اول سال 2024 حدود 10 درصد کاهش یافته است، که به دلیل تشدید رقابت توسط سازندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی است که قصد دارند رتبه اول را کسب کنند.

به گزارش ایتنا، محموله‌های جهانی گوشی‌های هوشمند در طول ژانویه تا مارس 7.8 درصد افزایش یافت و به 289.4 میلیون دستگاه رسید.

کاهش شدید فروش سازنده آیفون پس از عملکرد قدرتمندش در سه ماهه چهارم رخ می‌دهد، زمانی که سامسونگ را به عنوان تولید کننده شماره یک گوشی در جهان پشت سر گذاشت. در حالی که برندهای چینی مانند هواوی سهم بازار را به دست آورده‌اند، با 17.3 درصد سهم بازار به رتبه دوم بازگشته است.

شیائومی، یکی از تولیدکنندگان برتر گوشی‌های هوشمند در چین، با سهم بازار 14.1 درصدی در سه ماهه اول، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. سامسونگ کره جنوبی که جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود - سری گلکسی اس 24 - را در ابتدای سال عرضه کرد، بیش از 60 میلیون گوشی را در این دوره به فروش رساند. ارائه‌دهنده داده‌ها پیش از این اعلام کرده بود که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 در مقایسه با سری گلکسی اس 23 سال گذشته در سه هفته اول عرضه، 8 درصد افزایش یافته است.

 

طبق گزارش IDC، اپل در سه ماهه اول 50.1 میلیون دستگاه آیفون فروخته است که در مقایسه با 55.4 میلیون دستگاه در مدت مشابه سال گذشته کمتر است. فروش گوشی های هوشمند اپل در چین در سه ماهه پایانی سال 2023 نسبت به سال قبل 2.1 درصد کاهش یافته است.

این کاهش بر چالش‌های پیش روی شرکت آمریکایی در سومین بازار بزرگ خود تأکید می‌کند، زیرا برخی از شرکت‌های چینی و سازمان‌های دولتی استفاده کارمندان از دستگاه‌های اپل را محدود می‌کنند، اقدامی که منعکس‌کننده محدودیت‌های دولت ایالات متحده برای برنامه‌های چینی به دلایل امنیتی است.

این شرکت مستقر در کالیفرنیا، در ماه ژوئن کنفرانس توسعه دهندگان جهانی خود (WWDC) را برگزار خواهد کرد، جایی که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که آیفون‌ها، آی‌پدها و دیگر دستگاه‌های اپل را تامین می‌کند، برجسته خواهد کرد.
سرمایه‌گذاران منتظر به‌روزرسانی‌های توسعه هوش مصنوعی در اپل هستند، که تاکنون در مورد استفاده از فناوری هوش مصنوعی در دستگاه‌های خود صحبت نکرده است. این شرکت در اوایل سال جاری عنوان با ارزش ترین شرکت جهان به مایکروسافت از دست داد.

دیگر خبرها

  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی محصولات ادامه ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ لو رفت
  • گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!