Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@19:00:02 GMT

(تصاویر) پادشاه جدید اندروید؛ گلکسی اس ۲۳ اولترا!

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۸۰۶۳

(تصاویر) پادشاه جدید اندروید؛ گلکسی اس ۲۳ اولترا!

فرارو- امسال عملکرد بازار گوشی‌های هوشمند چندان خوب نیست. به دلیل کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، تقریباً همه برند‌های بزرگ تولید خود را کاهش داده اند. این امر مانع از تولید برند‌های گوشی‌های هوشمند نمی‌شود.

به گزارش فرارو، شرکت‌ها فقط تعداد گوشی‌هایی را که تولید می‌کردند را کاهش خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها برای جذب خریداران، باید نوآوری‌ها و ویژگی‌های جذابی به محصولات خود اضافه کنند.

چند روز پیش یک طراح معروف به نام Technizo Concept جدیدترین رندر‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا را منتشر کرد. پس از لغو خط تولید گوشی‌های گلکسی نوت، سری گلکسی اس اولترا به تدریج تبدیل به یک "نوت" شدند. یکی از ویژگی‌های متمایز سری نوت، قلم S Pen آن‌ها است. پس از حذف سری نوت، سری اس اولترا به این قلم مجهز شده است. قسمت جلویی گوشی گلکسی S23 اولترا یک صفحه منحنی با قابلیت پانچ هول و حاشیه‌های باریک مشکی می‌باشد.

به دلیل حاشیه‌های بسیار نازک صفحه نمایش، نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند بسیار بالا است. سبک دوربین پشتی این گوشی هوشمند، نسبت به سری قبل تغییراتی داشته و تقریبا مشابه دوربین پشت شیائومی Mi 11 و شیائومی ۱۲ می‌باشد. این گوشی دارای یک قاب پشتی زرد رنگ و قلم مشکی سطح بالا می‌باشد.

تصاویر منتشر شده، فقط یک نمونه اولیه از این گوشی هوشمند را به ما نشان می‌دهد. گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا هنوز باید در مراحل اولیه باشد. همچنین با توجه به انتشار این رندر‌ها توسط یک شخص و نه به صورت رسمی، ممکن است در آینده شاهده تفاوت‌هایی در طراحی نهایی این گوشی هوشمند باشیم.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گلکسی S23 اولترا گوشی هوشمند گلکسی اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاکنون خبرهای مختلفی در مورد پیکسل ۸a منتشر شده؛ حالا یکی از منابع آگاه بازار تصویری از این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و سبز را به‌ اشتراک گذاشته است.

براساس گزارش دیجیاتو، این دو رنگ که با نام‌های «Bay» و «Mint» شناخته می‌شوند، می‌توانند توجه برخی کاربران را به خود جلب کند. این تصویر توسط یکی از منابع آگاه بازار از طریق شبکه اجتماعی ایکس و از طریق حساب کاربری Mohamma۱۱۸۲۴۵۱۳ منتشر شده است.

در تصویر به‌ اشتراک گذاشته‌ شده، پنل پشتی هر دو گوشی هوشمند به‌خوبی دیده می‌شود. همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود، حتی ماژول دوربین پیکسل ۸a نیز همرنگ بدنه است. رنگ سبز که با عنوان Mint شناخته می‌شود، پررنگ‌تر از سبز به‌کاررفته برای پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو است.

پیکسل ۸a با چه مشخصاتی از راه می‌رسد؟

انتظار می‌رود گوگل تا چند هفته دیگر پیکسل ۸a را در رویداد Google I/O معرفی کند. طبق گزارش‌ها، قیمت این دستگاه در مقایسه با پیکسل ۷a بالاتر خواهد بود.

پیکسل ۸a با تراشه گوگل تنسور G۳ از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند از رم ۸ گیگابایتی و تراشه امنیتی Titan M بهره خواهد برد. انتظار می‌رود پیکسل ۸a با دوربین مشابه پیکسل ۷a، یعنی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. این گوشی هوشمند از برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری همچون Best Take و Magic Eraser نیز بهره خواهد برد.

پیکسل ۸a با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۲۷ واتی ظاهراً به بازار عرضه خواهد شد. این درحالی است که گوشی نسل قبلی آن، یعنی پیکسل ۷a، از شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد.

درنهایت باید دید پیکسل ۸a با چه مشخصات و ترکیب رنگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898646

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟