Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-27@05:04:25 GMT

واکنش یک شهید به درخواست عجیب مادرش در قبر +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۸۵۳۵

واکنش یک شهید به درخواست عجیب مادرش در قبر +عکس

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مادر است و می‌خواهد برای بار آخر به چشمان فرزندش نگاه کند. او مادر است و فرزند شهید کفن‌پوشش در برابر دیدگانش در قبر قرار دارد. آرام و قرار ندارد. دل‌شکسته است و علی اکبرش را صدا می‌زند و خطاب به امام حسین (ع) می‌گوید: یا اباعبدالله (ع)! من در مصیبت فرزندم گریه و زاری و شیون نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو هم در کربلا به بالین فرزندت علی اکبر رفتی و می‌دانی که چه حالی دارم و چه اشتیاقی دارم که یک بار دیگر روی فرزندم را ببینم و به چشمان او نگاه کنم.

و مادر باز هم ادامه می‌دهد: خدایا از تو می‌خواهم عنایتی کنی تا فرزندم چشمانش را باز کند تا من مانند دوران حیاتش یک بار دیگر برای آخرین بار به چشمانش نگاه کنم. یا امام حسین (ع)! به حق علی اکبرت دوست دارم چشمان فرزندم را که بسته است، مانند زمان حیاتش باز ببینم و به آن نگاه کنم.

در این هنگام علی اکبر چشم باز می‌کند تا درخواست مادرش را اجابت کند. نگاهی که در قاب دوربین هم ثبت می‌شود تا در آینده سندی از معجزه امام حسین (ع) و عنایت حضرت برای آرامش دل یک مادر شهید باشد.

این شهید را بیش‌تر بشناسید

شهید علی‌اکبر صادقی در سال ١٣۴۱ به دنیا آمد. او در نهم خرداد ماه سال ۱۳۶۷ در منطقه شاخ شمیران به شهادت رسید و پیکر مطهرش در بهشت زهرا (س) در قطعه ٢٩، ردیف ۵، شماره ۸ به خاک سپرده شد. مرحومه ملوک محمدعلی، مادر شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر صادقی نیز در روز ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش درگذشت و پیکرش در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی اکبر صادقی قبر دفاع مقدس بهشت زهرا علی اصغر صادقی علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیندا کیانی در واکنش به پیشنهاد عجیب نیما شعبان‌نژاد: بسه دیگه! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # لیندا کیانی ، نیما شعبان‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (ویدئو) واکنش جالب و عجیب حیوانات وقتی برای اولین بار خود را در آینه می‌بینند

دیگر خبرها

  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی
  • حکایت سه برادر عاشقی که به فاصله‌ی چهار ماه رخت شهادت به تن کردند
  • لیندا کیانی در واکنش به پیشنهاد عجیب نیما شعبان‌نژاد: بسه دیگه! + ویدئو
  • از گریه خواهر شهید شیرودی تا روایتی نصفه و نیمه در آسمان غرب
  • واکنش منوچهر هادی به درگیری با یکتا ناصر: بخاطر سوفیا بس کن