Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:38:36 GMT

ژاپن میزبان مرحله حذفی لیگ قهرمانان شرق آسیا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۸۶۸۲

ژاپن میزبان مرحله حذفی لیگ قهرمانان شرق آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراحل حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا در منطقه شرق آسیا به میزبانی کشور ژاپن برگزار می‌شود.

مرحله یک هشتم نهایی روزهای ۱۸ و ۱۹ آگوست، مرحله یک چهارم نهایی ۲۲ آگوست و مرحله نیمه نهایی ۲۵ آگوست در ژاپن برگزار خواهد شد.

دیدارهای رفت و برگشت فینال هم برای روزهای ۱۹ و ۲۶ فوریه ۲۰۲۳ پیش بینی شده است که البته محل برگزاری فینال هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری مسابقات منطقه غرب آسیا را هنوز معرفی نکرده است. تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی است که در این مرحله به مصاف الفیصلی عربستان می‌رود.

کد خبر 5518962

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ژاپن کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز دراگان اسکوچیچ باشگاه پرسپولیس وزنه برداری هندبال مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا