Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران مصر، اردن و بحرین در آستانه اجلاس ریاض، در شهر شرم‌الشیخ گرد هم آمده و به بررسی همکاری‌های سه جانبه و پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند.

به گزارش ایران اکونومیست، در این نشست سه‌جانبه که شب گذشته (یکشنبه‌شب) در شهر شرم‌الشیخ در جنوب سیناء مصر برگزار شد، "عبدالفتاح السیسی" رئیس‌جمهور مصر، "حمد بن عیسی آل‌خلیفه" پادشاه بحرین و "ملک عبدالله دوم" پادشاه اردن، پرونده‌های همکاری سه‌جانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و گفت‌ وگو قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الشرق الاوسط در این باره گزارش داد که در این دیدار، سران سه کشور یاد شده همچنین از اجلاس آتی عربستان در اواسط ماه آینده میلادی که همزمان با سفر بایدن به عربستان برگزار می‌شود و در آن "جو بایدن" رئیس جمهور آمریکا و رهبران کشورهای حوزه خلیج فارس، مصر، اردن و عراق نیز حضور دارند، استقبال کردند.

العربیه نیز در زمینه نشست شرم الشیخ نوشت: این نشست در چارچوب تمایل و علاقمندی رییس جمهوری مصر، پادشاه بحرین و پادشاه اردن برای هماهنگی، به‌ویژه در شرایط خاص منطقه‌ای و بین المللی برگزار شده است.

این نشست در آستانه اجلاس عربستان برگزار شد؛ اجلاسی که قرار است با حضور "جو بایدن" رئیس جمهوری ایالات متحده برگزار شود؛ وی قرار است ۱۵ ژوئیه به سعودی و چند کشور خاورمیانه سفر کند.

گفته می‌شود که بایدن در عربستان، موضوعات مرتبط با بحران انرژی، عملیات نظامی روسیه در اوکراین، بحران یمن، پرونده هسته‌ای ایران، امنیت سایبری و امنیت غذایی را بررسی خواهد کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین شرم الشیخ سه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم تلویزیون عربستان از فشار بایدن به نتانیاهو برای عدم پاسخ به ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 خبرنگار شبکه سعودی ایران اینترنشنال در واشنیگتن، حین گزارش فشار جو بایدن به نتانیاهو برای عدم پاسخ به حمله ایران به فلسطین اشغالی و جلوگیری از یک جنگ تمام عیار، با خشم نسبت به فشار رئیس جمهور آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. این بخش که در فضای مجازی واکنش برانگیز بوده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ + تصاویر
  • همکاری دختر پادشاه اردن در انهدام پهپادهای ایران؟
  • خشم تلویزیون عربستان از فشار بایدن به نتانیاهو برای عدم پاسخ به ایران!
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپاد های ایران همکاری کرد؟
  • استقبال پادشاه اردن از رئیس جمهور عراق و رایزنی درمورد تحولات منطقه
  • عبدالله دوم خطاب به بایدن:اردن به عرصه جنگ منطقه‌ای تبدیل نمی‌شود
  • تماس تلفنی بایدن با عبدالله دوم
  • پادشاه اردن درباره ایران به بایدن هشدار داد
  • هشدار پادشاه اردن به رئیس‌جمهور آمریکا
  • پادشاه اردن: تشدید تنش‌ از سوی اسرائیل باعث گسترش درگیری در منطقه می‌شود