Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از تاریخ دوازدهم الی چهاردهم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سومین دوره کنفرانس بین‌المللی امنیت در شهرهای هوشمند (SNSPA) توسط دانشگاه ملی مطالعات سیاسی و مدیریت دولتی بخارست در کشور رومانی با مشارکت دانشگاهیان، سیاست گذاران، و محققان رشته‌های علوم اداری، ارتباطات، انفورماتیک - سایبرنتیک با محورهای مدیریت سایبری، اخبار جعلی، امنیت داده‌ها، جرایم سایبری، چالش‌های شناسایی چهره و فرصت‌ها و خطرات اینترنت اشیا به صورت آنلاین و در دو پنل اختصاصی در تاریخ دوازدهم خرداد ماه (دوم ژوئن) با همکاری دبیرخانه شهر هوشمند ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت موضوع و دعوت دانشگاه ملی مطالعات سیاسی و مدیریت دولتی بخارست و همچنین رایزن اقتصادی ایران در رومانی؛ امیر شجاعان، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و عضو شورای سیاست گذاری سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران نیز به عنوان سخنران اصلی در این کنفرانس حضور داشتند.

در اولین پنل کنفرانس که ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ حول موضوعات مدیریت سایبری، امنیت اطلاعات و تخریب اطلاعات با مدیریت Catalin VRABIE و حضور Alexander PROSSER، Lasse BERNTZEN، Milena YORDANOVA-KRUMOVA، Christian SCHACHTNER و امیر شجاعان برگزار شد. ایشان در خصوص اینترنت اشیا و چالش‌ها و فرصت‌های آن در ایران به سخنرانی پرداختند. این سخنرانی که با ارائه‌ی پاورپوینت همراه بود، مورد استقبال سایر شرکت کنندگان از دانشگاه‌های کشورهای اتریش، نروژ، بلغارستان، آلمان، ایران و رومانی قرار گرفت.

دومین پنل این سخنرانی نیز با محوریت امنیت شهروند و مدیریت پروین نگین راز در ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۳۰ برگزار گردید.

قابل ذکر است که سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، از تاریخ دوازدهم الی چهاردهم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.smartcityxpo.com مراجعه و یا با شماره‌های ۴۴و۲۲۸۹۳۲۴۲-۰۲۱ یا ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 583047

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر هوشمند چالش های شهر هوشمند سیاست گذاری شهری شورای سیاست گذاری سیاست گذاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با شرکت ۱۸ کشور و بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و بین المللی، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع و صنایع نظامی در بغداد برگزار شد. شرکت کنندگان در این نمایشگاه، به نمایش سلاح‌ها و تجهیزات و فناوری‌های نوین خود در زمینه امنیت سایبری پرداختند.

ثامر الحسینی، فرمانده یگان واکنش سریع عراق به شبکه خبری العالم گفت: شرکت‌های داخلی و منطقه‌ای و بین المللی دستاورد‌های نظامی و امنیتی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. در این بین، مجموعه بزرگی از انواع پهپاد‌ها مورد توجه قرار گرفتند. به اعتقاد من مبادله تجربیات در این زمینه تأثیرات بسیاری بر روابط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بر جای خواهد گذاشت.

این نمایشگاه با شعار «با وحدتمان پیروز شدیم» در راستای توجه عراق به متنوع سازی منابع تأمین اسلحه آنهم در سایه چنبره آمریکا بر بازار اسلحه عراق برگزار شد.

علی الخزعلی، مدیر توسعه فعالیت‌های شرکت «سمر الخیر» به خبرنگار العالم گفت: شرکت ما به عنوان یک شرکت خصوصی، وظیفه خود می‌داند که پا به پای شرکت‌های منطقه‌ای و بین المللی به رشد و توسعه خود ادامه دهد. این شرکت کار خود را با تولید نسخه‌های اولیه سلاح سبک یعنی هفت تیر بابل آغاز کرد.

وزارت دفاع ایران با تولیدات مختلفی از جمله پهپاد‌های دوربرد «مهاجر» و «غزه» و موشک‌های ضد زره دهلاویه و سامانه پدافند هوایی و سلاح‌های انفرادی و صنایع جنگ الکترونیک در این نمایشگاه شرکت کرده است.

ثابت العباسی، وزیر دفاع عراق هم طی سخنانی در این نمایشگاه گفت: بار دیگر اعلام می‌کنیم که سعی ما بر این است که ارتش عراق را به تمام سلاح‌های جدید و مدرن برای تقویت قدرت نظامی و دفاعی مجهز کنیم.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه دامنه تجارت بین المللی و نشان دادن علاقه مندی عراق به توسعه روابط نظامی و نوسازی توانمندی‌های امنیتی و نظامی خود است.

دیگر خبرها

  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد