Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:23:41 GMT

ساخت مسکن ایثارگران بجنوردی به زودی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۱۰۴۴

ساخت مسکن ایثارگران بجنوردی به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرپور ظهر دو شنبه در دیدار جمعی از نخبگان بجنورد که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای احصاء نارضایتی‌های مردم از دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، تاکنون ۲۲۴ مورد نارضایتی شناسایی شده و هم اکنون این مسائل توسط کارشناسان فرمانداری در دست بررسی است.

فرماندار بجنورد ادامه داد: بخشی از نارضایتی‌های موجود در حوزه عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی است که این موضوع قابل قبول نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و شیفت‌های شبانه نانوایی‌ها و افزایش سهمیه آرامش لازم بر بازار نان وارد شده است.

باقرپور بیان داشت: بایستی مسائل و مشکلات شهرستان به صورت هدفمند و کارشناسی پیش بینی شود.

فرماندار بجنورد ضمن اشاره بر لزوم استفاده پتروشیمی خراسان از پساب جهت تأمین منابع آبی، گفت: ۵ چاه آب آهکی در این صنعت در حال استفاده است و مقرر شده که پتروشیمی خراسان، منابع آبی خود را از پساب و فاضلاب تأمین کند و این مهم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت ساخت مسکن ایثارگران، گفت: زمین مورد نیاز برای احداث مسکن ایثارگران تخصیص یافته و اقدامات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

کد خبر 5519181

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن فرمانداری بجنورد جانبازان و ایثارگران بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا اردبیل کشاورزی آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود

تین نیوز

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از پیشرفت ۸۵ درصدی تولید قطار ملی تولید داخل کشور خبر داد و گفت: این قطار طی یکی، دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی با اعلام این خبر با بیان اینکه، پنج شرکت دانش بنیان با تشکیل یک کنسرسیوم در کنار جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، وزارت کشور و شهرداری تهران این قطار ملی را طراحی کرده اند، اظهار کرد: این قطار ملی هفته گذشته همه آزمون های کیفی و استاندارهای ایرانی و اروپایی خود را با موفقیت گذراند.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: قطار ملی ایرانی اکنون آماده ورود به ایستگاه های مترو برای خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه اکنون ۸۵ درصد تولید قطار ملی تولید داخلی است، افزود: این قطار ظرف یکی دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه این قطار طی هفته های آتی وارد چرخه خدمت رسانی به مردم می شود، اظهار امیدواری کرد که با تولید انبوه این قطار، درصد داخلی سازی آن به ۹۲ درصد افزایش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات