Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:19:28 GMT

تعرض مجدد شهرک نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی»

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۱۱۱۱

تعرض مجدد شهرک نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان همچنان ادامه دارد. دهها نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز دوشنبه در سایه حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان صهیونیست پس از ورود به صحن های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این یورش وحشیانه، درگیری هایی نیز میان صهیونیستها و فلسطینیان به وقوع پیوست.

این در حالی است که پیشتر «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی سخنانی را در خصوص طرح ها و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و مسجدالاقصی، مطرح کرد.

خطیب مسجدالاقصی در این خصوص اظهار داشت: طرح‌های رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی هرگز محقق نخواهد شد و ملت فلسطین به هیچ وجه اجازه سیطره این رژیم بر هیچ بخشی از این مسجد را نخواهد داد.

این شخصیت فلسطینی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی در جمعه «پاسداران به رغم تبعید» دعوت می‌کنیم.

کد خبر 5519191 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه ترکیه جنگ اوکراین جو بایدن عربستان سعودی ایران اتحادیه اروپا حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است

اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در نسل کشی غیرنظامیان در نوار غزه تنها بخشی از توحش این رژیم علیه فلسطینیان محسوب می‌شود. اکنون ۷۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری به صورت روزانه اقدام به انجام حملات گسترده علیه غیرنظامیان فلسطینی در این منطقه می‌کنند که علاوه بر آسیب‌های مادی، تلفات زیادی نیز به همراه داشته است. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه آلمان گسترش حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد. 

کریستین واگنر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آلمان طی کنفرانس خبری با اصحاب رسانه در برلین گفت: ما آخرین خشونت‌های رخ داده از سوی شهرک نشینان در کرانه باختری را به شدت محکوم می‌کنیم. بی تردید این خشونت‌ها از سوی شهرک نشینان افراطی رخ می‌دهد. 

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی برای مهار چنین خشونت هایی، خاطر نشان کرد: قطعا اسراییل به عنوان نیروی اشغالگر در کرانه باختری وظیفه دارد امنیت غیرنظامیان فلسطینی در کرانه باختری را براساس یک چارچوب قوانین قابل اجرا، تامین کند. 

آلمان تشدید تنش‌ها در کرانه باختری از سوی شهرک نشینان را مانعی بزرگ در تحقق راهکار دو دولت می‌داند و بر تامین امنیت فلسطینیان تاکید دارد. 

برآورد می‌شود اکنون بیش از ۷۰۰ هزار صهیونیست معادل ۱۰ درصد از جمعیت اسراییل در ۳۰۰ شهرک در کرانه باختری و بیت المقدس شرقی زندگی می‌کنند. 

براساس راهکار دو دولت، اسرائیل ۷۸ درصد از سرزمین فلسطینی‌ها را تصاحب کرده و ۲۲ درصد باقی مانده شامل نوار غزه و کرانه باختری به پایتختی قدس شرقی کشور مستقل فلسطین را تشکیل خواهد داد. با این حال، مقامات صهیونیست در حال سرمایه گذاری‌های عظیم چندین میلیارد دلاری در کرانه باختری هستند و حتی حاضر نیستند همین ۲۲ درصد از سرزمین‌های باقی مانده فلسطینیان را نیز برای تشکیل کشور مستقل به آنها بدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم