Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: برای مقابله با گرانی، ساختار و سازمان کم نداریم و تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که این ساختارها و سازمان‌ها باید کارآمد شوند.

وی افزود: نکته دیگر در بحث مقابله با گرانی این است که ما باید از نظارت‌های مردمی استفاده کنیم و این مسئله می‌تواند تاثیر به سزایی در مقابله با گرانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در حوزه قانون‌گذاری هم قوانین لازم و کافی برای مقابله با گران‌فروشی وضع شده و تنها نکته‌ای که می‌ماند اجرای این قوانین است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود سازمان‌های مختلف در ارتباط با بحث کنترل بازار و گرانی، نیازی به ایجاد ساختار، سازمان و ستاد جدید برای این منظور نداریم و با کارآمد شدن ساختارهای موجود می‌توانیم به مقابله با گرانی بپردازیم.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت درخواستی در سامانه فارس من خواستار تشکیل ستاد مقابله با گرانی‌ها شده‌اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه رحمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گرانی مقابله با گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشته میرزازاده گفت: اگر می‌خواهیم پرداختی از جیب مردم تغییر نکند و مابه‌التفاوت اصلاح سیاست‌های ارزی از طریق دولت و سازمان‌های بیمه گر جبران شود، نیاز سالانه طرح دارویار حدود ۱۲۰ همت است.

وی افزود: در حال حاضر اعتبار پیش بینی شده در لایحه بودجه‌ای که به مجلس تقدیم شده حدود ۷۵ همت است و با عدد در خواستی وزارت بهداشت متفاوت است.

میرزازاده با تاکید بر ضرورت اصلاح این عدد، ادامه داد: اگر بخشی از تجهیزات و ملزومات پزشکی هم که تا حالا ارز ۴۲۰۰ می گرفته به ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر کند باز مازاد بر این اعداد مورد نیاز است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو ابراز امیدواری کرد؛ سازمان برنامه و بودجه با همکاری مجلس شورای اسلامی، لایحه را طوری ببندد که فشاری متوجه مردم نشود.

میرزا زاده با یادآوری اینکه منابع طرح دارویار و اصلاح سیاست ارزی از طریق هدفمندی یارانه‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: منابع این طرح وابسته به فروش یارانه‌های انرژی است، لذا مستمر و منظم محقق نمی‌شود و ممکن است در تأمین دچار چالش شویم؛ هر چند تردید نداریم با درایتی که همواره وجود داشته این مشکل هم به خوبی مدیریت می‌شود.

کد خبر 6085037 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید
  • وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!
  • مقابله با فرار‌های مالیاتی با قدرت دنبال می‌شود
  • جدیدترین موضع‌گیری وزیر خارجه مصر درباره غزه