Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:43:10 GMT

آغاز ثبت نام در مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی رشت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۱۱۹۳

آغاز ثبت نام در مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی رشت

ایسنا/گیلان رئیس مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی رشت گفت: ثبت نام در مقطع کارشناسی مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی رشت از ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ و ثبت نام در مقطع کاردانی از ۱۴ تیر ۱۴۰۱ آغاز می شود.

رضا فدایی در گفت وگو با ایسنا، از پذیرش دانشجو در مرکز آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی رشت خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام در مقطع کارشناسی از ۳۱ خردادماه و ثبت نام در مقطع کاردانی از ۱۴ تیر ۱۴۰۱ آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری مراکز داده و مجازی سازی، حقوق ثبت اسناد و املاک، روابط عمومی، عکاسی - مد و پوشاک، عکاسی - تبلیغات، طراحی گرافیک - تصویرسازی، معماری - طراحی محیط داخلی و نقاشی را از جمله رشته های کارشناسی دانست.

رئیس مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی رشت با بیان اینکه فناوری اطلاعات، تولید واقعیت مجازی، روابط عمومی، معماری داخلی، عکاسی، نقاشی، طراحی گرافیک، حقوق ثبتی، دستیاری حقوقی امور قضایی و سینما - تدوین از جمله رشته های مقطع کاردانی است، تصریح کرد: ثبت نام در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور است.

فدایی ثبت نام آنلاین را از طریق سایت «sanjesh.org» دانست و خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام حضوری می توانند به مرکز آموزش عالی علمی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت واقع در مسکن مهر، میدان ولایت، ذوالفقار جنوبی مراجعه و یا با شماره ۰۱۳۳۲۴۶۵۵۵۸ تماس حاصب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت ثبت نام در مقطع مقطع کاردانی مرکز علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند