Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران و کاری کاهیلوتو، سفیر فنلاند در ایران بر تقویت همکاری ها به خصوص در زمینه مدیریت پسماند و جنگل تاکید کردند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  "سید محمود حسینی پور" در دیدار "کاری کاهیلوتو" با اعلام آمادگی برای همکاری دوجانبه در حوزه هایی چون مدیریت پسماند و جنگل، اظهار کرد: علاقمند هستیم با انتخاب نماینده بتوانیم به یک تفاهمنامه اولیه برسیم تا بر اساس آن، اقدامات بعدی تنظیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف همچنین درباره تقویت همه جانبه همکاری ها به ویژه در حوزه محیط زیست و انتقال دانش فنی مربوط به جنگلداری هوشمند به تبادل نظر پرداختند.

فنلاند از کشورهای مهم همراه با تکنولوژی پیشرفته در حوزه های مربوط به حفظ جنگل هاست و به همین دلیل سرسبز ترین کشور جهان معرفی شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران مدیریت پسماند فنلاند سفیر فنلاند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد

عبدالحکیم آصفی اظهارکرد: بارندگی اخیر به فضای سبز خسارت‌های زیادی وارد کرد که با تلاش کارگران حوزه فضای سبز در کمترین زمان ممکن درختان شکسته شده جمع آوری و محل رفت و آمد بازگشایی شد.

وی ادامه داد: جمع آوری خاک‌های انباشته بر روی آسفالت معابر در نقاط مختلف، بلافاصله پس از اتمام بارندگی توسط ماشین آلات و نیروهای کارگری انجام شد تا ضمن بازگشایی مسیرها، رفت و آمد مردم با سهولت انجام گیرد.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار افزود: با وجود بارش شدید باران همراه با توفان در چند روز اخیر با زحمات شبانه روزی کارکنان و همکاری و همراهی حوزه ستاد مدیریت بحران، خوشبختانه تمام خطوط انتقال و توزیع آب و برق به حالت پایدار برگشته و هیچ‌گونه قطعی برقی در خطوط شبکه نداریم.

وی بیان کرد: به علت مشکلات پیش آمده در نیروگاه کنارک به مدت ۴۵ دقیقه پست نهالستان از مدار خارج شده بود و برق محدوده قطع شد اما با تلاش‌های کارکنان برق و با مدیریت پشتیبانی این محدوده به مدار فعالیت برگشت.

آصفی تصریح کرد: در چند سال اخیر این حجم بارندگی بی سابقه بوده، طبق اطلاعات اخذ شده از کارخانه آب شیرین کن کنارک، متأسفانه تاسیسات آن (الکتروپمپ‌ها) زیر آب رفته و از سه شنبه شب تولید آب آشامیدنی متوقف شده اما با توجه به ذخیره آب در مخازن آب سازمان آبرسانی بصورت سقایی صورت گرفت و هم اینک شرایط عادی است.

وی تصریح کرد: اعزام نیروهای امداد و نجات با پنج دستگاه کف‌کش جهت کمک به شهرستان کنارک به همراه چهار نفر از کارکنان متخصص از دیگر اقدامات این حوزه بود.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار همچنین ضمن قدردانی از توابع شهرستان مدیریت پشتیبانی برای همکاری و در اختیار گذاشتن یک دستگاه لودر برای روستای تیس گفت: همکاری مردم و اعضای شورای تیس و دهیار روستا باعث تسریع در خدمات رسانی بهتر به این روستای تاریخی شد.

وی ادامه داد: معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای همکاری و در اختیار گذاشتن یک دستگاه لودر بمنظور لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و کانال‌ها باعث شد که کانال‌های خروجی آب در کمترین زمان ممکن بازگشایی شوند.

آصفی ایمن سازی معابر با نصب تابلو و علائم ترافیکی جهت حفظ جان و مال شهروندان را یکی دیگر فعالیت‌های حوزه معاونت عمرانی عنوان کرد و گفت: استقرار نیوجرسی‌های بتنی برای ایمن سازی رفیوژ میانی بلوار سرازیری نرسیده به مخزن، هدایت و راهنمایی خودروهای شهروندان و گردشگران به سالن ورزشی چند منظوره برای اسکان اضطراری و ایمن سازی پل‌های آهنی کانال‌ها توسط همکاران آهنگری را گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌های این معاونت عنوان کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • شالیکاری در مازندران مکانیزه شود
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان