Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو داور بین المللی ایرانی در رقابت‌های آزاد قهرمانی پاراوزنه برداری آسیا و اقیانوسیه به قضاوت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین حضور بین المللی داوران ایرانی رشته پاراوزنه برداری در رقابت های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به ثبت رسید.

انتهای پیام//

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پاراوزنه برداری آسیا و اقیانوسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سومین دوره مسابقه بین المللی کشتی آزاد نوجوانان انتخابی تیم ملی جام عبدالله موحد، یادواره سرداران و شهدای استان مازندران و یادبود آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح یکشنبه با رقابت ۱۵۰ کشتی گیر در بابلسر آغاز شد.

این رقابت‌ها تا ۲۸ فروردین در سالن سرداران شهید نوبخت بابلسر ادامه دارد و تیم‌های عراق، هند و قزاقستان سه تیم خارجی شرکت‌کننده در این مسابقات هستند. نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به همراه یک تیم از شهرستان بابلسر و یک تیم از مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند.

تیم عراق با ۲۰ کشتی‌گیر، هند با ۲۰ کشتی‌گیر و قزاقستان با ۲۰ کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت دارند.

حدود ۱۵۰ کشتی‌گیر داخلی نیز در قالب تیم‌های منتخب ایران، منتخب مازندران و بابلسر به مصاف حریفان خارجی و داخلی خود در سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد خواهند رفت.

غلامرضا محمدی، حسن طهماسبی، بهنام احسان پور، محمود گنجی و شهرام مردانی نفراتی هستند که از سوی فدراسیون کشتی به عنوان اعضای کمیته فنی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام جهان پهلوان عبدالله موحد معرفی شدند.

عبدالله موحد متولد ۲۹ اسفند ۱۳۱۸ در بابلسر کشتی‌گیر اسبق کشتی آزاد میان‌وزن اهل ایران است. وی با ۶ مدال طلای جهان و المپیک در جایگاه دوم فهرست مشاهیر کشتی ایران و جایگاه یازدهم تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی برای قهرمانان کشتی آزاد در سده بیستم قرار دارد.

اوج فعالیت ورزشی موحد در سال ۱۹۶۸ و در المپیک مکزیکو سیتی بود که یک مدال طلا برای ایران به‌دست‌آورد. اما به دلیل آسیب شانه از تکرار این موفقیت در المپیک ۱۹۷۲ بازماند. او کمی بعد به آمریکا رفت، اما حاضر نشد به مربی‌گری برای ورزشکاران آن کشور بپردازد چرا که غرورش اجازه نمی‌داد تا فنونی را به شاگردان (آمریکایی) آموزش دهد که علیه کشتی‌گیران ایرانی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • رقابت بیش از ۴۰۰ تیم در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «عبدالله موحد»
  • رقابت چهار خوزستانی در مسابقات مچ‌اندازی آسیا