Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@12:14:56 GMT

تمجید کنفدراسیون هندبال آسیا از ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۲۰۹۴

شیخ احمد برای فدراسیون​​​​​ هندبال ایران پیام تبریک فرستاد

کنفدراسیون هندبال آسیا پس از پایان مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان در یونان و کسب مدال برنز توسط ایران، در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ایران پرداخت.

به گزارش طرفداری، کنفدراسیون هندبال آسیا پس از پایان مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان در یونان و کسب مدال برنز توسط ایران، در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ایران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است:
جمهوری اسلامی ایران در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی نوجوانان IHF با نتیجه 2 بر صفر فرانسه را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. این اولین مدالی است که یک کشور آسیایی در مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی جوانان (زیر 18 سال) IHF کسب کرده است.

 حامد شمس فلاورجانی و مصطفی انتشاری نجف آبادی برای کسب این مدال برنز هر کدام 12 امتیاز این دیدار را به دست آوردند. علی حیدریان 10 امتیاز برای ایران به دست آورد. متین گلدان دروازه بان این تیم با 24 درصد سیو در کسب مدال برنز سهم داشت. آراد حسینی گوهری تنها یک امتیاز از این بازی به دست آورد اما سرنوشت ساز بود و گل طلایی را به ثمر رساند و مدال برنز را رقم زد. در حالی که او روی شن‌ها استراحت می‌کرد، بقیه هم تیمی‌هایش مهدی قشقای‌راد مربی تیم را بلند می‌کنند و به نشانه شادی او را بالا و پایین می‌اندازند.

 ایران در گروه A با تیم های سوئد، قطر و  آمریکا همگروه شد. ایران دو بر صفر قطر و آمریکا را شکست داد، اما با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سوئد شد. ایران با 4 امتیاز در رده دوم و قطر در رده سوم گروه قرار گرفتند.

قطر و اردن، دو‌ نماینده دیگر قاره آسیا نتوانستند از طریق دور اصلی مسابقات به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند و مسابقات را به ترتیب در رده‌های دهم و دوازدهم به پایان رساندند.
از این رو ایران تنها کشور آسیایی بود که به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت. ایران در مرحله یک چهارم نهایی آرژانتین را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. ایران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2 بر یک مغلوب برزیل شد.

جایزه بهترین پیوت(چرخش دور مدافع) این رویداد به علی حیدریان از ایران اهدا شد.

 شیخ احمد الفهد الاحمد الجابر الصباح (کویت) از طرف فدراسیون هندبال آسیا به همه بازیکنان و کادر مربیگری جمهوری اسلامی و فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران (IRIHF) این موفقیت بزرگ را تبریک گفت.

اخبار داغ 

زیدان در آخرین لحظه از هدایت پاری سن ژرمن منصرف شده است عزم راسخ منچستریونایتد برای توافق در مورد فرنکی دی یونگ در هفته جاری علی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری رفتنی شد واکنش علی کریمی به مهاجرت: وطن خانه ی پدریست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون هندبال آسیا هندبال ساحلی نتیجه 2 مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی بیشکک که از روز پنج شنبه در کشور قرقیزستان آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال وزن‌های مختلف به پایان رسید. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به علت طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند و در این مسابقات حضور پیدا کردند.    در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به نشان ارزشمند نقره دست یافتند.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف از ازبکستان و الیاس ماگمادوف از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و در حالیکه برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف ازبکستانی و توکتوسونلو قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان دادایف از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید.   پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود.   با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان