Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@08:49:41 GMT

پخش «مانی هایست» کُره‌ای از نتفلیکس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۲۳۱۵

پخش «مانی هایست» کُره‌ای از نتفلیکس

قسمت نخست از نسخه کره‌ای سریال پرطرفدار «مانی هایست» (سرقت پول) یا «خانه کاغذی»، جمعه این هفته از سرویس استریم نتفلیکس پخش می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست از نشنال، در سریال مانی هایست یو جی تائه در نقش شخصیت پروفسور ظاهر می‌شود و پارک هائه سو، جون جونگ سئو، لی وون جونگ، کیم جی هون، جانگ یون جو، لی هیون وو، کیم جی هون و لی کیو هو به ترتیب نقش شخصیت‌های برلین، توکیو، مسکو، دنور، نایروبی، ریو، هلسینکی و اسلو را بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانی هایست کُره‌ای که به کارگردانی کیم هونگ سون ساخته شده، همچون نسخه اسپانیایی آن، محل جولان گروهی از دزدهاست که اسم شهرها را روی خود گذاشته‌اند، روپوش‌ قرمز و ماسک سفید می‌پوشند و توسط یک مغز متفکر رهبری می‌شوند اما شباهت‌ها میان این دو سریال به همین جا محدود می‌شود.

ماجراهای این سریال در همان دنیای خیالی سریال اصلی در جریان است که در آن کره شمالی و جنوبی در آستانه اتحاد قرار دارند. در بحبوحه این شرایط، تیمی از سارقان به طور زیرزمینی در حال برنامه ریزی سرقت ارز جدید از ضرابخانه کره متحد هستند. این گروه از دزدان حرفه ای در تلاشند از این ضرابخانه چهار تریلیون وون معادل حدود ۳ میلیارد دلار بدزدند.

سریال‌های کره‌ای که تاکنون از نتفلیکس پخش شده‌اند، موفق بوده‌اند؛ سریال‌هایی چون بازی مرکب و اهالی جهنم مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند و رکورد میزان بیننده را شکستند از همین رو نتفلیکس امید دارد مانی هایست کره‌ای نیز به همان اندازه مورد توجه بینندگان قرار گیرد. 

سریال مانی هایست (سرقت پول) یا خانه کاغذی یک سریال اسپانیایی معروف در پنج فصل است. داستان این سریال که بر محور دو سرقت بزرگ از ضرابخانه سلطنتی و بانک اسپانیا می‌چرخد، توسط کاراکتری به نام توکیو با بازی اورسلا کوربرو روایت می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کره‌ جنوبی ، سریال خارجی ، نتفلیکس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کره جنوبی سریال خارجی نتفلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامعباس محمدیان، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران به تشریح گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پرداخت و گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و در همین راستا نیز تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط نظیر مال‌خران و … اتخاذ کردیم. در نهایت نیز خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته در سال گذشته شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت بودیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خود برای مقابله و مبارزه با سرقت را در سال ۱۴۰۳ نیز با قوت و جدیت ادامه دادیم، افزود: در نتیجه اقدامات انجام شده نیز تا این لحظه شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و همچنین کاهش ۲۰ درصدی در حوزه سرقت موتورسیکلت هستیم. تعداد تماس‌ها با ۱۱۰ نیز در این مدت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: دغدغه و اولویت دیگر ما موضوع مواد مخدر است. در این راستا چندین اقدام را در دستورکار قرار دادیم و همزمان با برخورد با باندها و قاچاقچیان دانه‌درشت، دستگیری خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر را نیز در دستورکار قرار دادیم.

وی افزود: در سال جاری و صرفاً در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته که این توفیق بدون شک با همراهی دستگاه قضائی استان و دادسرای عمومی و انقلاب و دادستان تهران حاصل شده است.

محمدیان در پایان گفت: اگر توفیقی حاصل شده بدون شک بخش اعظمی از آن مدیون سیاست گذاری و تدابیر ابلاغی توسط مدیریت و مسئولان دستگاه قضائی در استان تهران است که به‌رغم تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مساعدت و همکاری صورت گرفت که به همین دلیل نیز از مجموعه قضائی تهران تشکر می‌کنم.

کد خبر 6086709

دیگر خبرها

  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد