Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام‌،حضور‌پرشور کودکان در اجرای سرود"سلام فرمانده‌" را نمادی از پویایی و دین باوری دهه نودی‌ها عنوان کرد و گفت: مسابقه رنگ آمیزی و نقاشی با این موضوع در ایلام برگزارشده است. - اخبار استانها -

فاطمه رستگار در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، حضور‌پرشور کودکان در اجرای سرود"سلام فرمانده‌" را نمادی از پویایی و دین باوری دهه نودی‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: مسابقه رنگ آمیزی و نقاشی با این موضوع در ایلام برگزارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام‌ گفت: در این مسابقه کودکان و نوجوانان ایلامی برگزاری سرود "سلام فرمانده" را از نگاه کودکانه خود به تصویر کشانده و با نقاشی‌های خود آثار زیبایی برای این اثر ماندگار و الگوی جوانان و نوجوانان دهه نودی خلق کرده‌اند.

وی اهدا جوایز به برگزیدگان این جشنواره نقاشی و رنگ آمیزی را به جهت ترغیب آنان به خلق آثار ارزشی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین جشنواره‌ای به تصویر کشاندن شکوه معنوی سرود" سلام فرمانده" به جهت ماندگاری و ساختن فکر و فرهنگ نسل کنونی با محتویات ارزشی و معنوی این سرود بوده است.

رستگار بیان کرد:  آن چه امروز در میان کودکان و نوجوانان شور و حال و شعور معنوی ساخته است برگزاری مراسم همحوانی"سلام فرمانده" است که این سرود توانسته است، روحیه پایبندی به نظام، ولایت‌پذیری و وطن پرستی نسل جدید به وجود آورد.

وی افزود : این سرود نشان دهنده روحیه پایبندی به نظام، ولایت‌پذیری و وطن پرستی نسل جدید است و کودکان ایلامی نیز همراه با سراسر کشور با اشتیاقی که نشان از انتظار ظهور است، در این مراسم باشکوه معنوی شرکت کردند.

وی با ذکر این مطلب که خانواده های منتظر ظهور،کودکان دلبسته به ولایت خود را همراهی کردند تا حماسه بیافرینند، افزود: بخشی از این سرود با دعای معنوی فرج آغاز می شود و با درخواست فرج ، آمادگی برای سربازی در رکاب صاحب الزمان (عج) و عهد بستن با منجی عالم ادامه می یابد و در نهایت با سلام به حضرت مهدی (عج) به عنوان آخرین منجی بشریت به پایان می رسد و کودکان ما با آگاهی و درک صحیح ارزش های دینی در اجرای آن مشتاقانه حضوری پر رنگ داشتند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور پر رنگ کودکان در اجرای این سرود را نمادی از پویایی و دین باوری این نسل عنوان کرد و گفت: حضور ملی اضافه کرد و کودکان دهه نودی با اجرای هنرمندانه در کنار خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم عشق و اشتیاق خود را برای سربازی در رکاب امام عصر (عج ) با تمام مردم جهان به اشترک گذاشتند.

اجتماع باشکوه منتظران ظهور در زاهدان/ هم‌خوانی خانوادگی "سلام فرمانده" در پایتخت وحدت ایران + تصاویراجتماع باشکوه منتظران ظهور در زنجان/ هم‌خوانی زیبای "سلام فرمانده" از سوی حاج مهدی رسولی و ابوذر روحی‌ + فیلماجتماع بزرگ زنجانی‌ها برای همخوانی سرود "سلام فرمانده"

 رستگار ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت به زبان هنر در میان کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه سلام فرمانده؛ مسابقه  رنگامیزی و نقاشی با موضوع و محور امام زمان عج در میان کودکان و نوجوانان شرکت کننده توزیع شد که بعد از دریافت آثار به بهترین و زیباترین آثار جوایز و هدایای فرهنگی از سوی این اداره کل اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان سلام فرمانده رنگ آمیزی دهه نودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای اجتماعی استان کرمانشاه با حضور معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مدیران استان؛ مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یکی از مهم‌ترین نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی توصیف کرد و گفت : کودکان و نوجوانان بخش بسیار مهم و آینده ساز جامعه محسوب می‌شوند و در این حوزه، کانون پرورش فکری باید بسیار فعال و اثرگذار ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد: هر استانی نیاز‌ها و اقتضائات خاص خود را دارد که در برنامه‌ریزی‌های ملی باید در نظر گرفته شود و کرمانشاه هم باید با توجه به اقلیم جغرافیایی و فرهنگی و عوامل داخلی و خارجی اثرگذار، برای آن برنامه ریزی شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: پرداختن به کار‌های عمیق فرهنگی و پرهیز از مناسبت زدگی یک ویژگی مثبت می‌تواند باشد ولی این توقع وجود دارد که کانون پرورش فکری در مناسبت‌های عظیمی مانند اربعین و بازی دراز که هرساله هزاران کودک و نوجوان را در استان کرمانشاه گرد هم می‌آورد، با برنامه‌های ویژه و بزرگ خود حضوری فعال و اثرگذار داشته باشد.

صحرایی افزود: باید بستر‌های فرهنگی را فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با جریان‌های عظیم تمدنی و هویت ساز اربعین و بازی دراز پیوندی همیشگی و ناگسستنی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: آمار‌هایی که در نشست امروز در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی ارائه شد باید مبنای تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌های دستگاه‌های مختلف قرار گیرد و با برنامه‌ریزی‌های مناسب به دنبال تغییرات مثبت و ملموسی در این حوزه‌ها باشیم.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: دستگاه‌های عضو باید با هماهنگی با دبیر خانه شورای اجتماعی استان، متناسب با وظایف و تکالیف قانونی خود به این حوزه بپردازند.

وی بیکاری را یکی از معضلات شهرستان‌های استان کرمانشاه دانست و گفت: مجموعه‌های بزرگی در شهرستان‌هایی مانند هرسین در مراحل نهایی بهره برداری قرار دارند.

صحرایی تاکید کرد: مسئولان شهرستان‌ها باید با برگزاری دوره‌های مهارت آموزی امکان به کارگیری جوانان جویای کار در این مجموعه‌ها را فراهم آورند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)