Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابوالفضل شاه آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه الزهرا به صورت کاملا حضوری در حال برگزاری است‌، اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا دیگر نیازی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نیست، ولی دانشجویان خودشان کاملا رعایت می‌کنند و ماسک می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل طبق مصوبات وزارت علوم و با توجه به حساسیت‌های خود ما امتحانات به صورت کاملا حضوری در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه امتحانات دانشگاه الزهرا از روز گذشته آغاز شده است، افزود: امتحانات پایان ترم دانشجویان ما تا ۲۵ تیر ماه ادامه خواهد داشت. امتحانات ما به مدت سه روز برای دروس عمومی است و از دوم تیر ماه آزمون دروس تخصصی آغاز خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه الزهرا در رابطه با برگزاری ترم تابستان در این دانشگاه، گفت: ما قصد داشتیم ترم تابستان را برگزار کنیم، ولی از آنجا که وزارتخانه اصرار دارد ترم تابستان نیز به صورت حضوری برگزار شود، احتمالا ترم تابستان نخواهیم داشت. چراکه در سال‌های پیش نیز ترم تابستان را به صورت مجازی برگزار می‌کردیم. هم‌اکنون نیز منتظر کسب تکلیف از سوی وزارتخانه هستیم. زیرا ما قصد داریم برای سال تحصیلی جدید خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا را بازسازی کنیم و این بازسازی را در تابستان انجام خواهیم داد. به همین دلیل امکان برگزاری ترم تابستان به صورت حضوری برای ما وجود ندارد.

دکتر شاه‌آبادی در این خصوص تاکید کرد: ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که ترم تابستان را برگزار کنیم و نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده بودیم، اما به دلیل نامه وزارتخانه فعلا منتظریم؛ ولی اگر امکان برگزاری ترم تابستان به صورت مجازی برقرار نشد، از برگزاری ترم تابستان انصراف خواهیم داد.

منبع: الف

کلیدواژه: برگزاری ترم تابستان دانشگاه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود