Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ثبت ۹ هزار و ۹۲۳ مبتلای جدید کرونایی، هند، بیش از ۸۲ هزار مبتلا در ۷ روز داشته است که این وضعیت با وجود تزریق نزدیک به ۲ میلیارد دز واکسن به نظر نگران کننده است.

به گزارش ایران اکونومیست از بیزینس استاندارد، هند از افزایش ۲ هزار و۶۱۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و تعداد آن را به ۷۹ هزار و ۳۱۳ رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور بیست و ششمین کشوری است که بیشترین آسیب را در سراسر جهان از نظر بیماران کرونایی دارد. تا به امروز ۹ هزار و ۹۲۳ مورد جدید ثبت شدند و مجموع کل آنها به ۴۳ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۳۹۶ نفر رسید و با ۱۷ مورد فوتی جدید، تعداد تلفات کووید-۱۹ به ۵۲۴۸۹۰ نفر یا ۱.۲۱ درصد از کل مبتلایان تایید شده رسید.

با تزریق ۱,۳۰۰,۰۲۴ دز واکسن کووید-۱۹ در ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد)، تعداد کل واکسن‌های هند تاکنون به ۱,۹۶۳,۲۴۳,۰۰۳ رسیده است. در همین حال، تعداد موارد بهبود یافته ویروس کرونا در سراسر هند به ۴۲۷۱۵۱۹۳ نفر رسید که معادل ۹۸.۶۱ درصد کل موارد است که در ۲۱ ژوئن(امروز) ۷۲۹۳ مورد بهبود یافته جدید گزارش شده است.

هند شاهد افزایش مبتلایان به ۸۲۷۰۱ مورد در ۷ روز گذشته بوده است. این کشور تاکنون ۱,۹۶۳,۲۴۳,۰۰۳ دز واکسن تزریق کرده است.

با ۷۲۹۳ بهبودی جدید روزانه، نرخ بهبودی هند به ۹۸.۶۱ درصد رسیده است، در حالی که نرخ مرگ و میر بدون تغییر در ۱.۲۱ درصد باقی مانده است. موارد جدید روزانه در هند به ۷۳۱۰ نفر رسید که ۱۷ مورد فوت کردند و ۷۲۹۳ بهبود یافتند.

پنج ایالتی که بیشترین تعداد مبتلایان را ثبت کرده اند عبارتند از ماهاراشترا (۷۹۳۸۱۰۳)، کرالا (۶۶۰۱۸۸۴)، کارناتاکا (۳۹۶۱۳۶۱)، تامیل نادو (۳۴۶۱۵۶۰) و آندرا پرادش (۲۳۲۰۴۳۹).

پنج ایالت با بیشترین موارد بستری عبارتند از ماهاراشترا (۲۴۶۱۳)، کرالا (۲۳۱۴۵)، دهلی (۵۳۷۵)، کارناتاکا (۴۹۲۸)، و تامیل نادو (۳۹۵۱).

پنج ایالت با بیشترین تلفات عبارتند از ماهاراشترا (۱۴۷۸۸۸)، کرالا (۶۹۸۸۹)، کارناتاکا (۴۰۱۱۳)، تامیل نادو (۳۸۰۲۶) و دهلی (۲۶۲۳۸)

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ویروس کرونا ، هند ، کووید 19

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ویروس کرونا هند کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه ۵۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: بیش از 87 هزار نفر از دستگاه‌های مختلف در طرح نوروزی 1403 شرکت کرده‌اند

وی افزود: تا امروز 8 صبح بالغ بر 310 میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه متاسفانه 510 نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکان ۳۲ هزار گردشگر نوروزی در همدان 
  • اسکان ۳۳ هزار گردشگر نوروزی در همدان 
  • ۳۳ هزار گردشگر نوروزی در همدان اسکان یافتند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • اعلام رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۲/ خروج بیش از ۳ میلیارد دلار از کشور برای واردات موبایل/ چینی‌ها در ۱۴۰۲ بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند/ الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • ورود ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران
  • ۲۰ کشوری که قدرتمندترین نیروی هوایی و بیشترین تعداد بمب افکن ها را دارند(+عکس)