Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@13:39:41 GMT

۴۸۸ هزار واحد ملکی در تهران خالیست

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۵۶۱

۴۸۸ هزار واحد ملکی در تهران خالیست

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران از عدم توانایی سازمان امور مالیاتی در اخذ مالیات از خانه‌های خالی گلایه کرد و خواستار ورود شهرداری‌ها به این موضوع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی‌اصغر قائمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان این‌که قیمت مسکن به صورت افسارگسیخته افزایش یافته است، گفت: این در حالی است که سازمان امور مالیاتی و وزارت شهرسازی توانایی اجرای قانون مالیات بر واحدهای مسکونی خالی را نداشتند و حتی اشرافی بر پارسل‌های ملکی شهرها ندارند و به کمک شهرداری‌ها و سازمان ثبت در شناسایی خانه‌های خالی نیازمندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که لازم است شورای عالی استان‌ها لایحه‌ای را تدوین کنند تا اجرای قانون در این زمینه به شهرداری‌ها سپرده شود، اظهار کرد: اعلام شده که واحدهای خالی ۴۸۸ هزار واحد ملکی است که می‌توان از این واحدهای خالی یک مالیات مشخص گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران تین شورای شهر قیمت مسکن قانون شورای عالی استان ها سازمان امور مالیاتی کشور اخذ مالیات از خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است.

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند ۳ بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد