Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو پیاز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان، خیار ۱۵ هزار تومان، گیلاس۱۳۵ هزار تومان، طالبی و جانا ۱۹ تا ۲۳ هزار تومان، موز ۲۹ تا ۳۷ هزار تومان، زردآلو ۴۹ تا ۶۸ هزار تومان، پرتقال ۱۹ هزار تومان، انگور ۷۹ هزار تومان، سیب گلاب ۷۹ هزار تومان، شلیل ۵۹ هزار تومان، آلبالو ۶۵ هزار تومان، انبه ۶۵ تا ۷۷ هزار تومان و هلو ۵۸ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هر کیلو آلبالو ۲۹ هزار تومان، زردآلو ۲۶ تا ۳۸ هزار تومان، موز ۲۸ تا ۳۱ هزار تومان، گیلاس ۳۹ هزار تومان، انواع پرتقال ۹۹۰۰ تومان، توت فرنگی ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان، طالبی  ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، انواع سیب زمینی ۸۰۰۰ تا ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و گوجه فرنگی ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان است.

کد خبر 685100 منبع: ایسنا برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار گرانی قیمت - میوه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار گرانی قیمت میوه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رحیمی با اشاره به اینکه همزمان با فصل بهار برداشت محصول خوش‌طعم ورنگ توت فرنگی روانه منطق مختلف بازار شده است. گفت: پیش بینی تولید می‌شود تا پایان برداشت۳ هزار و ۲۲۰ تن توت فرنگی در این شهرستان روانه بازار مصرف شود.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار با بیان اینکه ۵۱۸ بهره بردار جویباری در زمینه کشت و کار توت فرنگی فعالیت دارند، افزود: توت فرنگی از اولین میوه‌هایی است که در بهار به بازار عرضه و تا اوایل تیرماه برداشت آن ادامه دارد.

رحیمی تصریح کرد: کشاورزان جویباری به روش سنتی و با استفاده از نایلون کشی نسبت به پیش رس کردن این محصول اقدام می‌کنند به طوری که زمان برداشت آن از ۲۰ اسفند ماه آغاز تا هزینه‌های مازاد آن با عرضه محصول نوبرانه، قابل جبران باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا اواسط خرداد برداشت این محصول در این شهرستان ادامه دارد

دیگر خبرها

  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول