Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیین انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری سه پروژه عمرانی در قالب مجتمع بزرگ اداری و خدماتی، باغ پرندگان شیراز و ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی تولید مسکن در شهر های شیراز، مرودشت، فسا و جهرم با اعتبار  بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان بین شرکت سِکاف، اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و شهرداری شیراز منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس در این آیین با اشاره به نهضت ملی مسکن تاکید کرد: هیچ تفاهم نامه ای بدون احداث مسجد، ورزشگاه، مدرسه، کتابخانه و مجتمع خدمات درمانی در کنار ساخت مسکن منعقد نمی شود.

ایمانیه بر واگذاری ۲ درصد از مبلغ سرمایه گذاری این پروژه ها به صندوق مسئولیت اجتماعی جهت رفع مشکلات مناطق نیازمند نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: تفاهم نامه سرمایه گذاری پروژه عمرانی نهضت ملی مسکن شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است

مجید صالحی امیر با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در حوزه مسکن و راهسازی به مردم خدمات ارائه می‌دهیم، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.
او با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز در حوزه بازآفرینی شهری ساخته می‌شود، گفت: در حوزه مسکن حمایتی تاکنون ۵۵ هزار داوطلب تایید نهایی شده‌اند و شرایط لازم از جمله سبز بودن فرم (ج)، جهت بهره‌مندی از مزایای دولتی را دارند.

صالحی‌امیر گفت: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال ظرفیتی است که در طرح نهضت ملی مسکن به استان همدان اختصاص داده شده که تامین زمین مهمترین بخش و کار اصلی آن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ۸۶ درصد از متقاضیان مسکن استان، در شهر‌های همدان و ملایر مستقر هستند، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن به سرعت در حال اجرا است گروه‌های کاری در همه بخش‌ها با پویایی همه جانبه فعال هستند.

صالحی امیر گفت: هم‌اینک اسکلت بندی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهرک جدید پرواز به پایان رسیده است و یک هزار و ۲۰۰ واحد آن در مرحله نازک کاری قرار دارد.

او گفت: تا تیرماه سال آینده ۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: زمین‌های مورد نیاز این واحد‌های مسکونی به طور رایگان به متقاضیان واگذار شده و ۵۰ درصد تخفیف پروانه ساخت و نظام مهندسی برای آن لحاظ شده است.

صالحی امیر با بیان اینکه تاکنون برای ۱۲ هزار و ۹۹۱ واحد مسکونی زمین‌هایی رایگان برای ساخت خانه‌های گروه ساخت واگذار شده است، گفت: به ۱۳ هزار و ۷۳۱ واحد مستقیم ساخت دولت نیز زمین رایگان اختصاص داده شده است و هدف دولت این است زمین‌هایی رایگان برای ساخت واحد‌های گروه ساخت به مردم واگذار کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تملک اراضی شهر جدید اکباتانا نیز تا پایان فصل بهار صورت می‌گیرد این شهر جدید قابلیت ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی و سکونت ۱۲۰ هزار نفر را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستا‌های تهران
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • قطار ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان به ایستگاه انعقاد قرارداد رسید
  • زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن به موقع در سیستان و بلوچستان تامین شود