Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر میدانشاهی با تشریح برخی از عناوین این رزمایش گفت: محورهای اصلی این رزمایش که با مشارکت بسیج و فراجا برگزار شد، بر پایه مبانی خودحفاظتی، خودمراقبتی و مانور پاسگاه فرماندهی استوار شده بود.

او گفت: ابلاغ این رزمایش توسط شورای امنیت کشور(شاک)، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، سپاه و نیروی انتظامی انجام شده که این رزمایش سه روزه در سطح همه ادارات گاز شهرستان‌ها و ساختمان مرکزی در شیراز برگزار شد و تیم‌های امنیتی با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج، ادارات گاز شهرستان ها و گروهان سوم گردان ۷۹۸ بیت المقدس به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدان شاهی در بخش دیگری از سخنانش از گستردگی برگزاری این رزمایش در سطح شرکت گفت و افزود: واحدهای HSE، امداد، تعمیرات، ابزار دقیق، مخابرات، آی تی، اندازه گیری و توزیع گاز، Gis، حمل و نقل، کالا و مقاوم سازی تیم‌های فنی رزمایش را تشکیل دادند.

او همچنین از مشارکت گسترده تمام بخش‌های شرکت گاز استان در این رزمایش خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این رزمایش ۷۲ ساعته، تمام بخش‌ها اعم از مدیرعامل، معاونت بهره برداری، معاونت مالی و پشتیبانی، معاونت مهندسی و اجرا، بسیج، حراست، HSE، بهره برداری مرکز استان، بهره برداری شهرستان‌ها، آی‌تی، مخابرات، اندازه‌گیری و توزیع، روابط عمومی، حمل و نقل، کالا، بازرسی فنی، حقوقی، Gis ، مقاوم سازی، منابع‌انسانی، خدمات اجتماعی و رفاهی و ... حضور فعالی در برگزاری این فعالیت داشتند.

سرپرست شرکت گاز فارس در ادامه با تقدیر از نهادها و دستگاه‌هایی که زمینه ساز ارتقا کیفیت این رزمایش بودند گفت: در کنار کارکنان شرکت گاز فارس، واحدهای برون سازمانی نظیر فرماندهی سپاه استان، فرماندهی انتظامی استان، استانداری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، اداره کل اطلاعات، اورژانس، آتش‌نشانی، ادارات برق، آب، مخابرات، پخش فراورده‌های نفتی و هلال احمر حضور فعالی در این رزمایش داشتند.

میدان شاهی با تشریح برخی از اهداف برگزاری این رزمایش خاطرنشان کرد: حفاظت از زیرساخت‌ها، اماکن و تاسیسات به همراه تداوم و استمرار امنیت پایدار با بکارگیری ظرفیت‌های موجود سازمان و ارتقا سطح توانمندی‌ها و آمادگی عوامل مختلف سازمان در تمام سطوح از اهداف اصلی این رزمایش ۷۲ ساعته بود.

او در ادامه به گوشه‌ای از اهداف تخصصی در این رزمایش اشاره کرد و گفت: ایجاد آمادگی و تمرین برای مقابله احتمالی با عملیات‌های تروریستی، مقابله با درگیری‌های مسلحانه و گروگان‌گیری، تخریب و آتش‌سوزی، اقدامات بیوتروریسم و سلاح‌های پرتابی و ریزپرنده در این رزمایش بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه امام علی شرکت گاز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی بخش بانش شهرستان بیضا گفت: با توجه به اعلام انتقال خون فارس مبنی بر کاهش ذخایر خونی و نیاز بیماران بستری در مراکز درمانی به گروه‌های خونی، مردم این بخش، ۴۲ هزار سی سی خون به بیماران اهدا کردند.
  محمد بانشی افزود:  پایگاه سیار انتقال خون فارس در سالن ورزشی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی بخش بانش مستقر بود. 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • سربازان مشمول بخوانند
  • برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان