Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اطلاعیه سایپا به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام می‌شود:

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ با ورود به "سامانه یکپارچه تخصیص خودرو" پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق سایت فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی سایپا نخواهد بود .

شرایط عمومی بخشنامه :

- محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است) .

- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم هستند.

- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد .

- متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های خودروساز نداشته باشند.

- امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.

تبصره : در خصوص متقاضیان خرید خودرو شاهین، بند ۵ رعایت نمی شود و بند ۴ نیز برای متقاضیانی که از ابتدای سال ۱۴۰۱ نسبت به خرید خودرو شاهین اقدام کرده‌ند، مجاز به ثبت نام خودرو مذکور نیستند .

- شماره کارت , شماره حساب بانکی و شماره شبا که وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

- شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

کد خبر 685232 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - قیمت بازار خودرو خودرو - ایرانی پیش فروش خودرو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو قیمت بازار خودرو خودرو ایرانی پیش فروش خودرو خرید خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان

یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که دولت برای حمایت از جوانی جمعیت مطرح کرده، اهدای زمین رایگان به خانواده‌هایی است که بیش از سه فرزند دارند، اما شهروند خبرنگار ما که یکی از متقاضیان این طرح در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار بود از تحویل زمین‌ها به صورت قرعه کشی خبر داد و این موضوع موجب گشته تا به تعدادی از متقاضیان که مشمول این طرح هستند تحویل داده نشوند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام، ۸ فروردین ۱۴۰۱ فرزند سوم بنده متولد شد و از همان موقع در طرح اهدای زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند ثبت نام کردم. بنده ساکن تهران هستم، اما در ایوانکی ثبت نام را انجام دادم. حدود ۲۰۰ قطعه زمین در ایوانکی وجود داشت که به خانواده‌های ۳ فرزند تحویل داده شد، اما به بنده هیچ زمینی تحویل داده نشد بنده این موضوع را پیگیری کردم و گفتند قرعه کشی انجام دادند و طبق قرعه کشی زمین‌ها را تحویل دادند. 
بنده جزء اولین ثبت نام‌ها بودم و از طرف دیگر این طرح قرعه کشی ندارد و بدون قرعه کشی باید به متقاضیان زمین را تحویل دهند. خواهش میکنم این موضوع را پیگیری کنید. بعد از دوسال انتظار نتیجه‌ای نگرفتیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی