Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 4نفر از عاملان تیراندازی  یک نزاع در حاشیه شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا از آبادان، سرهنگ حسین زلقی پیرامون جزئیات خبر گفت: به دنبال وقوع یکفقره نزاع در یکی از مناطق حاشیه این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل مراجعت کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس با حضور در صحنه، ضمن کنترل اوضاع ،تعداد 4نفر از عاملان نزاع را دستگیر وبه مقر پلیس منتقل دادند گفت: متاسفانه در این نزاع صورت گرفته، تعداد 3نفر جوان مذکر براثر تیراندازی   یک نفر از متنازعین جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایشان تصریح کرد :با بررسی های صورت گرفته  و اعترافات متهمان دستگیر شده ،مشخص شد نزاع صورت گرفته بر اثر اختلافات قبلی بوده است.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه علیه متهمان  دستگیر پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: تلاش جهت کشف سلاح بکار رفته در صحنه جرم و سایر عوامل احتمالی در نزاع ادامه دارد.

 

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی دستگیری منجر به قتل دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول از دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام