Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@02:23:16 GMT

جانشین «تن هاگ» در آژاکس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۹۸۰۴

جانشین «تن هاگ» در آژاکس مشخص شد

« آلفرد شرودر» هلندی که سابقه حضور در کادر فنی بارسلونا را دارد به‌عنوان سرمربی جدید آژاکس معرفی شد.

به گزارش ایران اکونومیست، آلفرد شرودر ۴۹ ساله به صورت رسمی با قراردادی تا سال ۲۰۲۴ هدایت باشگاه آژاکس را برعهده گرفت.

پیشتر اریک تن‌هاگ، سرمربی کنونی منچستریونایتد هدایت قهرمان هلند را برعهده داشت. تیمی که توانست در ۴ فصل اخیر قهرمانی هلند را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرودر در این رابطه گفت: سرمربی شدن در آژاکس یک افتخار و یک فرصت عالی برای من است. فرصتی که مشتاق استفاده از آن هستم. دوست دارم با تیمی که فوتبال جذابی بازی می‌کند جام‌ها را در آمستردام به دست بیاورم. 

شرودر دستیار کومان در تیم بارسلونا بود و یک فصل نیز (۲۰۱۸-۲۰۱۹) کنار تن‌هاگ در آژاکس ایستاد. سرمربی ۴۹ ساله هلندی تاکنون هدایت تیم‌های تونته، هوفن‌هایم و کلوب بروژ را نیز برعهده داشته است.

او به عنوان دستیار در تیم‌های تونته و آژاکس به مقام قهرمانی در لیگ هلند رسیده و با بارسلونا جام حذفی را بالای سر برد. فصل گذشته نیز توانست به‌عنوان سرمربی با کلوب بروژ قهرمان لیگ بلژیک شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هلند

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هالک بانک با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن تشکر از زحمات اسلوبدان کواچ سرمربی خود، پس از یک فصل از پایان همکاری با این مربی خبر داد.

اسلوبدان کواچ که سابقه هدایت تیم ملی والیبال ایران را نیز برعهده داشت، پس از کسب دو جام در لیگ و جام حذفی از هدایت هالک بانک ترکیه کنار رفت. البته با وجود کسب نتایج درخشان در مسابقات داخلی، کواچ نتوانست هالک بانک را به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

حالا باید دید مدیران باشگاه هالک بانک برای جایگزینی کواچ چه کسی را مد نظر خود قرار داده اند.به نظر می‌رسد یک مربی بزرگ فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد