Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@11:37:26 GMT

فقط یک‌ بار راضی باش آقای گل محمدی!

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۰۴۹۷

یحیی گل محمدی با وجود خریهای فوق العاده ای که باشگاه پرسپولیس انجام داده کماکمان از روند نقل و انتقالاتی ناراضی به نظر می رسد

حتی نقل‌ و انتقالات کم سابقه این فصل پرسپولیس هم موجب رضایت یحیی گل‌محمدی نشده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از همشهری، قبل از اینکه 3 رقیب سنتی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی یعنی استقلال، تراکتور و سپاهان حتی سرمربی‌شان را به‌صورت رسمی معرفی کنند،

پرسپولیس بازار نقل‌وانتقالات را شخم زد و لااقل روی کاغذ، بهترین نفرات ممکن را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و البته محمدمهدی.

احمدی و عرفان باقری را گرفتند که این آخری، از استقلال جذب شد. به خدمت گرفتن این بازیکنان باعث خوشحالی هواداران و امیدواری آنها به بازپس‌گیری عنوان قهرمانی شده است. با این همه سرمربی پرسپولیس همچنان به اندازه کافی «قدردان» نیست. جمله عجیب او بعد از حضورش در باشگاه، بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد؛ آنجا که گل‌محمدی گفت:

«فعلا حدود نیمی ازبازیکنان موجود در فهرست خرید من جذب شده‌اند.»

طبیعتا در لیست خرید یحیی نام بازیکنان دیگری هم مثلا در پست مهاجم وجود داشته اما اینکه شما 2+5خرید بسیار مهم و پرسروصدا را تنها به منزله برآورده شدن نیمی از توقعات نقل و انتقالاتی ات بدانی، کاری است که فقط از یحیی گل‌محمدی برمی‌آید.

او نیمی از سپاهان را خالی کرده، اما هنوز نسبت به باشگاه لحن طلبکارانه دارد و شاید هم راه را برای بهانه‌جویی‌های بعدی بازمی‌گذارد. این البته نخستین جمله عجیب یحیی در مورد یارگیری نیست. این مربی بعد از 3 خرید درشت ابتدایی یعنی بیرانوند، پورعلی‌گنجی و اسماعیلی‌فر هم گفته بود:

«نقل‌وانتقالات را با شتاب خوبی شروع کردیم اما کار متوقف شد.»

به‌طور کلی جملات رضایتبخش به‌ندرت از زبان یحیی خارج می‌شود. او مشکلات بسیار زیادی با مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل پیشین پرسپولیس داشت و پیش و پس از آن دوره هم بارها از سمتش استعفا کرد. تعداد مصاحبه‌های گلایه‌مندانه یحیی از مسائل مالی و... باشگاه هم بسیار زیاد است.

همین اواخر او جمله‌ای به زبان آورد که از قضا این روزها زیاد دست به‌دست می‌شود:

«حتی پول خرید آب معدنی هم نداشتیم.»

گل‌‎محمدی که قرارداد 40 میلیارد تومانی‌اش حسابی خبرساز شده، در دوره مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد با کلی هزینه به پرسپولیس آمد. همان زمان باشگاه متعهد شد 6میلیارد تومان بابت پول رضایتنامه این مربی به تیم مشهدی بپردازد که بعد از حدود 3سال هنوز تسویه نشده، اما خود یحیی دقیقا در نخستین نشست خبری‌اش پیش از بازی با تراکتور از تأخیر باشگاه در پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان گله کرد؛ یعنی حتی پیش از برگزاری نخستین بازی!

یک بار، فقط یک‌بار راضی باش آقای گل‌محمدی... .

اخبار داغ 

ساپینتو در بدو ورود به ایران: فردا حرف می زنم / فیلم واکنش عبادی‌پور به شکست تیم ملی والیبال مقابل بلغارستان رافائل لیائو پیشنهاد تمدید قرارداد میلان را رد کرد؛ منچسترسیتی وضعیت را زیر نظر دارد ناصر الخلیفی احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن را رد نکرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، خیلی از مواقع مصاحبه‌های پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال حاوی محتوای عجیب و بحث‌برانگیز است. خیلی از آنها بدون اطلاع کافی نظر می‌دهند یا اینکه می‌شود ردپای تنگ‌نظری را در اظهارات‌شان دید. مثلا کافی است تعدادی از مصاحبه‌های این سالیان بهروز رهبری‌فرد را مرور کنید. استاد از علی دایی شاکی بود، از برانکو راضی نبود، کالدرون را قبول نداشت، موفقیت‌های یحیی گل‌محمدی را شانسی می‌دانست و حالا هم نوبت اوسمار ویرا شده که همین صابون به بدنش بخورد.

رهبری‌فرد در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش گفته فرصت کافی برای تماشای مسابقات را ندارد، اما با این حال فوتبال پرسپولیس اوسمار را «علی‌اکبری» توصیف کرده! حالا اینکه ندیده نظر می‌دهی یک بحث است، اما خداوکیلی باشگاه کدام مربی را بیاورد تا شما راضی شوی؟ انصافا کلوپ بیاید، رضایت می‌دهی؟ به خدا اگر بدهی!

کد خبر 844823 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • صبر یحیی لبریز شد؛ پرسپولیس کاری می کند که کار به شکایت بکشد
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد