Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری چهار نفر از عاملان تیراندازی در یک نزاع در حاشیه این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع در یکی از مناطق حاشیه این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل مراجعت کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه نیروهای پلیس با حضور در صحنه، ضمن کنترل اوضاع چهار نفر از عاملان نزاع را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند، گفت: متاسفانه در این نزاع، سه مرد جوان بر اثر تیراندازی یکی از طرفین نزاع، جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آبادان افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و اعترافات متهمان دستگیر شده، مشخص شد نزاع بر اثر اختلافات قبلی رخ داده است.

وی با بیان اینکه علیه متهمان دستگیر پرونده قضایی تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: تلاش جهت کشف سلاح به کار رفته در صحنه جرم و سایر عوامل احتمالی در نزاع ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان نیروی انتظامی نزاع تیراندازی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.  

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر