Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل شرکت تجارت کالای ویتول از افزایش صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی روسیه به آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، راسل هاردی روز سه‌شنبه (۳۱ خردادماه) در جریان سخنرانی در مجمع اقتصادی قطر اعلام کرد روسیه در سال ۲۰۲۳ میلادی صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی خود را به بازارهای آسیا افزایش می‌دهد، این در حالی است که اروپا برای خرید گازوئیل به خاورمیانه روی خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تا زمانی که تقاضا کاهش نیابد، محدودیت عرضه در بازارهای انرژی همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل ویتول افزود: تا زمانی که شاهد کاهش تقاضا نباشیم، بازارها تسلیم این شرایط می‌شوند، درباره بنزین و سوخت جت نیز هنوز واقعا به سطح تقاضای سال ۲۰۱۹ برنگشته‌ایم، در کل این شرایط سبب بالا رفتن قیمت‌ها می‌شود.

به گفته هاردی، تنها چیزی که همه نگران آن هستند قیمت‌های بی‌رویه‌ای است که احتمال رکود را بیشتر می‌کند.

منبع: شانا

کلیدواژه: نفت خام فرآورده های نفتی صادرات نفت روسیه افزایش صادرات درگیری های اوکراین و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت

جواد بلندی گفت: بر این اساس پارسال مصرف بنزین با ۱۲ درصد افزایش به بیش از ۳۷۳ میلیون لیتر، مصرف نفت گاز با ۱۱ درصد افزایش به بیش از ۵۲۰ میلیون لیتر و مصرف نفت کوره با ۴۳ درصد افزایش به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید.

وی بیان کرد: همچنین مصرف نفت سفید با ۴۰ درصد کاهش به حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و گازمایع با ۲۴ درصد کاهش به کمتر از ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه همچنین گفت: در تعطیلات نوروز امسال نیز با وجود افزایش هفت درصدی مصرف بنزین، شاهد توزیع بی‌وقفه سوخت و ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زایران حضرت ثامن‌الحجج (ع) بودیم.

وی ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق مسوولیت اجتماعی، تیم‌های کنترلی و ‌نظارتی‌ منطقه و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قالب گلگشت نوروزی از ۱۵ اسفند پارسال فعال و به‌صورت مستمر فعالیت مجاری عرضه سوخت را مورد بررسی قرار داده و این روند تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشت.

بلندی افزود: انبار این منطقه نفتی در نوروز امسال از بیش از ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده به حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه، خراسان جنوبی و زاهدان ارسال و سهم حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه از این میزان، نزدیک به ۳۰ میلیون لیتر بود.

وی همچنین گفت: در این مدت بیش از هشت میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر فراورده نفتی به خراسان جنوبی و بیش از چهار میلیون لیتر به زاهدان ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • صادرات مواد معدنی از بندر خمیر سالانه دو میلیون تن افزایش می‌یابد
  • روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دارد/ کاهش تقاضا برای خرید طلا در بازار
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های مرزبانی است
  • افزایش ۲۲۴ میلیون دلاری صادرات غیرنفتی ایران به افغانستان
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تأمین بنزین نباشند
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • افزایش صادرات غیر نفتی ایران به افغانستان
  • افزایش ۲۲۴ میلیون دلاری صادرات غیر نفتی ایران به افغانستان