Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

به گزارش ایبِنا، ویپاد که از بهمن‌ ماه ۱۴۰۰، ارائه خدمات «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (BNPL)  خود را در قالب طرح پشتوانه به کاربرانش آغاز کرده بود، با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد، از هفته گذشته خدمات خود را به صورت عمومی در اختیار تمام متقاضیان از سراسر کشور قرار داده است. به این ترتیب تمامی افرادی که در ویپاد افتتاح حساب کرده باشند، در صورت نداشتن بدهی و چک برگشتی، می‌توانند به صورت آنلاین، بدون ضامن و صرفا مبتنی بر اعتبارسنجی، ظرف حداکثر پنج دقیقه، از ویپاد تسهیلات خرد (تا سقف سه میلیون تومان اعتبار) دریافت کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ازدواج چک درمان مسکن وام وام فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی، کارت سوخت کمتر از ۱۰ روز به دست متقاضیان خواهد رسید.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس؛ جعفر سالاری نسب اعلام کرد: در صورت پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی و یکپارچه کردن فرآیندها کارت سوخت قطعا کمتر از ۱۰ روز به دست متقاضیان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه کارت سوخت اضطراری جایگاه ها نیز همچنان وجود خواهد داشت، افزود: زمان تولید کارت سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیشتر از ۴۸ ساعت زمان نمی برد.
محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز در گفت وگویی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر از هموطنان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.
وی افزود: سال گذشته ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت های تولید شده بیش از ثبت نام بود و حدود ۴ میلیون کارت سوخت در سال گذشته تولید شده است.
مدیر سامانه هوشمند سوخت با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است، بیان کرد: هم اکنون حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.
صادقی گفت: سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت سوخت وجود داشت، اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گرفتن وام با جسد ضامن + عکس
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند