Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی از ارتقاء سطح دانشگاه استان با مصوبات سفر ریاست جمهوری خبر داد. - اخبار استانها -

سید جواد پورنقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان، روزهای اول و دوم تیرماه، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در استان برپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز نخست،  203 نفر به محل برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در استان مراجعه کرده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: هم استانی‌ها می‌توانند طی امروز تا ساعت 18 و فردا از ساعت 8 صبح تا 18 نیز برای دیدار با معاون وزیر بهداشت و نماینده تام الاختیار وی در حوزه بهداشت و درمان برای بیان مسائل و دغدغه های خود مراجعه کنند. 

سؤال از وزیر بهداشت و تفحص از وزارت ورزش در دستورکار نمایندگانمعاون وزیر بهداشت: وزارت بهداشت از طرح‌های دانش بنیان خراسان شمالی حمایت می‌کندنماینده تهران از پاسخ وزیر بهداشت قانع شد

پورنقی گفت: ستاد ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در محل ساختمان نوآوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی است.

وی از سفر وزیر بهداشت همراه با ریاست جمهوری به استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کاستی‌های امکانات مجموعه بهداشت و درمان استان، این سفر سطح دانشگاه را در بخش‌های مختلف، ارتقاء خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ریاست جمهوری وزارت بهداشت خراسان شمالی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند