Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه در اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مشهد در جمع خبرنگاران با تایکد بر اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی دربانک دی همچنان ادامه دارد، افزود: تشکیل دادگاه های علنی مفاسد اقتصادی نشان دهنده عزم جمهوری اسلامی در مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انعکاس یک سویه کاستی ها در کشور توسط رسانه های معاند را به پرسه زدن حشرات موذی بر روی زخم چرکین تشبیه کرد و گفت: روند مقابله با مفاسد اقتصادی در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سایه سیاستهای ضد فساد آیت الله رئیسی دنبال می شود.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی در بنیاد شهید، ضمن دستگیری تعدادی از کارکنان متخلف بانک دی، در دستگاه قضایی برای آنها پرونده تشکیل شده و علاوه بر آن برای یکی از شرکت‌های وابسته به این بانک نیز توسط دستگاه امنیتی پرونده ای تشکیل شده و در مرحله تکمیل مستندات است تا به دستگاه قضایی ارسال شود.

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی شب گذشته و در آستانه تشکیل اجلاسیه سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ۱۰۰ نفر از مسوولان این بنیاد و مدیران کل بنیاد استان‌های کشور به بارگاه منور رضوی مشرف شدند.

همچنین صبح امروز چهارشنبه در راستای برگزاری اجلاسیه سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارگروههای تخصصی با حضور معاونان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد برگزار شد.  

برچسب‌ها دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی نفت خام سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی دهک های درآمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی نفت خام سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی نفت خام سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دهک های درآمدی بنیاد شهید و امور ایثارگران مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ درویشعلی حسن زاده افزود: در نتیجه بازرسی ها، یکهزار و ۱۶۰ پرونده تخلفاتی به ارزش ۸ میلیارد تومان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

حسن زاده ادامه داد: همچنین در این مدت ۵۳۰ مورد گزارش مرتبط با کالا و بازار از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان دریافت و ۲۰ پرونده قاچاق نیز در این مدت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، عمده تخلفات ثبت شده در این مدت بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان