Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نورمفیدی گفت: ۹۰ هزار سهامدار این طرح سال‌ها چشم انتظار بودند و حالا در پی سفر رئیس قوه قضاییه، رئیس جمهور و تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان در مسیر حل شدن است.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به سختی و حساسیت کار در دستگاه قضایی به قضات توصیه کرد: به آنچه که خدا از قضات خواسته یعنی احقاق حق و مراقبت از این که هوای نفس وارد مقام حُکم نشود، اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورد اخلاقی و اسلامی دیگر توصیه آیت الله نورمفیدی به قضات بود.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: اگر ما برخورد مان با مردم اخلاقی و اسلامی باشد، احکامی که در قوه قضاییه صادر می‌شود، مردم می‌پذیرند و از ما راضی خواهند بود و این همان نکته‌ای است که رئیس کل دادگستری استان هم در سخنان خود به آن اشاره کردند و ما هم تکمیل کردیم.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این دیدار بخشی از اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی استان را تشریح کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم دادگستری استان تمرکز بر خروج پتروشیمی از بن بست بود که خوشبختانه، تلاش‌ها ثمر داد و با تضمین حمایت حقوقی که به هلدینگ سرمایه گذار دادیم ان شاء الله تا یک ماه آینده در استان مستقر می‌شود.

حیدرآسیابی به تلاش‌های قضات و کارمندان دادگستری در روز‌های اوج کرونا هم اشاره کرد و گفت: در روز‌هایی که به علت کرونا همه جا تعطیل بود همکاران ما در شعب حاضر شدند و با رسیدگی پرونده از تجدیدوقت رسیدگی‌ها جلوگیری کردند.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دادگستری‌های استان گفت: در ارزشیابی قضات و کارکنان علاوه بر کیفیت رسیدگی به پرونده، میزان رضایت مردم از آنان نیز ارزیابی می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به اقدامات دستگاه قضا در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز هم اشاره کرد و گفت: با تلاش و عزم دستگاه قضا هم اکنون ساخت و ساز‌ها متوقف شد.

اقدامات دادگستری استان در حوزه حقوق عامه به ویژه حوزه سلامت و راه اندازی آنژیوگرافی شرق استان، حدنگاری و سندار شدن همه اراضی ملی، سازش ۴۴ درصد پرونده‌های ورودی به شعب شورای حل اختلاف بخشی از عملکرد دادگستری استان بود که در این دیدار به آن اشاره شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری گلستان پتروشیمی گلستان رئیس کل دادگستری دادگستری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان در این بازدید گفت: ظرفیت‌های متعدد استان نوید بخش آینده‌ای بهتر برای مردمان این استان است.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: هدف از سفر به این روستا شناخت ظرفیت‌ها و نیاز‌های مردم این منطقه و انتقال آن به مسئولین ذیربط است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • رییس قوه قضاییه: ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره