Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری یکی از اهالی روستا در این باره گفت: مردم این روستا بعد از باز کردن شیر آب به جای آب، هوا از لوله‌ها دریافت می‌کنند و تنها زمانی که بارش باران وجود داشته باشد آب وارد این لوله‌ها می‌شود.

او با گلایه از گل آلود بودن آب این روستا گفت: تابستان و پاییز آب نداریم و زمان‌هایی هم که آب داریم گل آلود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ۷ کیلومتری روستای ازداران چشمه‌ای وجود دارد که شرکت آب و فاضلاب قصد دارد با اجرای طرح لوله کشی آب این چشمه را هم به روستا برساند تا مشکل کم آبی مردم برطرف شود، اما چند سالی است این طرح به تعویق افتاده است.

ممشلی یکی دیگر از اهالی روستا در این باره گفت: مسئولان به ما گفته اند استقبال نکردن از مناقصه علت عقب افتادن اجرای طرح لوله کشی آب از چشمه به روستا است و این سوال وجود دارد که اگر سال‌های طولانی کسی از این مناقصه استقبال نکرد تکلیف ما چه می‌شود.

ممشلی می‌گوید: من به مسئولان پیشنهاد می‌دهم این هفت کیلومتر فاصله از چشمه تا روستا را به ۴ کیلومتر کاهش دهند و بودجه لوله گذاری را برای این مسافت هزینه کنند چراکه ما در جنگل مخزنی داریم و اگر آب چشمه به این مخزن برسد مشکل حل می‌شود.

او گفت: برای کار کنده کاری و لوله گذاری مردم روستا پای کار هستند و برای تحقق این موضوع به مسئولان کمک می‌کنند.


تختی رییس آب و فاضلاب شهرستان مینودشت در این باره گفت: روستای ازداران شامل ۶۷اشتراک و دو و نیم کیلومتر شبکه آبرسانی است.

او گفت: دو مخزن ۳۰ و ۲۰ متر مکعبی در این روستا وجود دارد که هر کدام وظیفه تامین آب نیمی از جمعیت روستا را بر عهده دارند.

تختی علت مشکلات آبی در این روستا را کمبود بارش‌ها در سال گذشته عنوان کرد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته کم بارش‌تر بوده و انتظار داریم آبدهی چشمه‌ها از چند روز آینده کاهش پیدا می‌کند.

او‌گفت: در هفت کیلومتری این روستا چشمه‌ای وجود دارد که در سنوات گذشته بهسازی آن انجام شده است و برای رساندن آب آن به روستا نیازمند ۷ هزار و ۳۰۰ متر لوله هستیم.

تختی می‌گوید: مناقصه مربوط به تهیه لوله‌های مورد نیاز برای انتقال آب این چشمه در سه مرحله با مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان انجام شده است، اما تاکنون به دلیل مشکلات اقتصادی استقبالی از آن نشده است.

او گفت: برای استقبال از مناقصه اعتبار این طرح تا را یک میلیارد تومان افزایش داده ایم تا با گرفتن مجوز درسه مرحله انجام شود.

تختی درباره کیفیت آب فعلی روستای ازداران و گلایه‌های اهالی از گل آلود بودن آب گفت: در حال حاضر مردم از چشمه سابق استفاده می‌کنند و ما کیفیت آب را تضمین می‌کنیم، چون به صورت روزانه کلرزنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کم آبی و خشکسالی شرکت آب و فاضلاب او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ با حضور خبرنگار صفحه شما در بین اهالی منطقه‌ی روشن دشت مشکلات اهالی این منطقه منعکس وپیگیری شد.
آنطور که خبرنگار ما روایت کرد روشن دشت یکی از مناطق شرق کلان شهر اصفهان است که با مشکلاتی همچون نبود سیستم دفع فاضلاب، و پاسخگو نبودن سیستم قدیمی سبتینگ روبه رو است.
با افزایش جمعیت این منطقه سبب شده تا فاضلاب این منطقه در وضعیتی نامناسب و بعضاً در کوچه و خیابان روان شود.
با پیگیری خبرنگار ما مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک اصفهان وعده داد در سه ماه آینده انشعابات فاضلاب واگذار می‌شود.
بخش صفحه شما هر شب در خبر ساعت ۲۰ شبکه اصفهان پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما

دیگر خبرها

  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین