Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرهاد آراوند از جلوگیری از خودکشی شهروندی در روستای تنگ‌ارم دشتستان خبر داد و گفت: مأموران گشت انتظامی دشتستان حین انجام ماموریت در محور تنگ‌ارم متوجه شدند، شخصی روی دکل برق با طناب دور گردن، قصد حلق آویز کردن خود را دارد، در همین راستا به منظور نجات جان این فرد  اقدام لازم انجام شد.

او می‌گوید: این جوان ۳۰ ساله به سبب مشکلات شخصی و روانی قصد خودکشی داشت و هنگامی ماموران برای ایجاد آرامش و پایین آوردن وی اقدام کردند خود را از دکل برق حلق آویز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، به‌سرعت مأموران انتظامی با رفتن به بالای دکل برق و بریدن طناب، وی را به پایین منتقل کردند و پس از اقدامات اولیه پزشکی، مصدوم با اورژانس جاده‌ای به بیمارستان گنجی برازجان منتقل شد.

سرهنگ آراوند در پایان با قدردانی از اقدام به موقع و سریع مأموران پلیس در نجات جان این شهروند تاکید کرد که پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به مردم است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودکشی ماموران انتظامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد