Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله دکتر لطف‌الله دژکام در دیدار با وزیر آموزش و پرورش در شیراز گفت: اولین استانی که برش‌های استانی نقشه مهندسی کشور را اماده کرده است فارس است که با حضور بیش از ۲ هزار نخبه این کار انجام شد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: خوشبختانه امروز ما یک نقشه جامعه و محکم فرهنگی داریم که با تکیه بر آن می‌توانیم تا افق ۱۴۰۴ تغییرات خوبی را در فرهنگ جامعه ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از دولت نیز انتظار داریم بودجه‌هایی را برای اجرای این سند‌ها در نظر بگیرد تا بتوان این اسناد را با کیفیت لازم اجرا کرد.

آیت‌الله دژکام گفت: اعتقاد داریم حوزه علمیه باید به کمک اموزش و پرورش بیاید و یک رشته بنام تعلیم و تربیت نیز برای طلبه‌ها برای شناخت دقیق اموزش و پرورش اضافه شد.

امام جمعه شیراز گفت: کار‌ها باید به صورت جهادی و در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود تا از هرج و مرج نیز جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اکرام و رفاه معلمان بسیار مهم است و رتبه بندی معلمان باید انجام شود تا فرهنگیان عزیز احساس کرامت کنند.

او گفت: انتظار است یک مکان درخور شان و با امکانات برای دانشگاه فرهنگیان استان فارس صورت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه شیراز استان فارس تدوین برش استانی نقشه مهندسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی

محمد حسین فیروزی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با اشاره به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد فرهنگی است، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی تلاش می‌کند این رویداد فرهنگی که با عنوان امام رئوف گره خورده پیش ببرد.

او اضافه کرد: این رویداد به نسبت سال‌های گذشته با تنوع بیشتری برگزار شد و از استان فارس بیش از ۵۱ هزار نفر در این رویداد شرکت کرده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های استان فارس عنوان کرد: اختتامیه جشنواره کتابخوانی همزمان با افتتاحیه سیزدهمین دوره این جشنواره برگزار شد و ۹ برگزیده ملی در سطح کشور داشتیم، همچنین ۱۷۱ نفر در بخش‌های مختلف فردی و خانوادگی برگزیده شده‌اند که امروز از جمعی از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

فیروزی خاطرنشان کرد: در دوره دوازدهم یکی از منابع مسابقه اثر آیت‌الله بهشتی از استان فارس بود، بیش از ۲۰۰ هزار نفر همین یک کتاب را مطالعه کرده بودند، یک کتاب کودک دیگر نیز استان فارس بوده است.

او با اشاره به برگزیدگان استانی این رویداد، عنوان کرد: ۱۲ برگزیده در بخش خانوادگی، ۴۴ نفر در بخش هنر‌های تجسمی، ۹ نفر در بخش شعر سرایی، ۱۰ برگزیده در بخش داستانک، ۲۴ نفر در بخش مسابقات چهار گزینه‌ای، ۱۹ برگزیده در زمینه هنر‌های دیجیتال، ۴۱ نفر در بخش پویش و ۱۲ نفر از مددجویان زندان به عنوان برگزیدگان استانی این مسابقه شناخته شده‌اند.

فیروزی همچنین با اشاره به همکاری گسترده دستگاه‌های استانی در این رویداد، بیان کرد: با همکاری اداره کل زندان‌های فارس، ۴۷۸۵ نفر از مددجویان زندان‌های استان در این رویداد شرکت کردند که از این میان ۱۲ نفر به عنوان برترین انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • برگزاری بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
  • سمنان مقصد اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید
  • انجام اولین عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی
  • ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری انتخاب شدند
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • اولویت کار‌های فرهنگی در تبلیغات محیطی شهر‌ها به ذهن بیاید
  • تیم رسانه‌ای دستگاه‌های فرهنگی فارس میدان‌دار باشند
  • ‌ تقویم رویدادهای ملی در استان فارس تدوین شود