Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام عین اللهی در این سفر یک روزه علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر غلامان و دیدار با خانواده شهید برزگر، از شهدای دوران دفاع مقدس، از پروژه‌ها و مراکز مختلف این شهرستان بازدید می‌کند.

بازدید از مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی غلامان، پروژه پیست اسب دوانی باغلق، ساختمان دهیاری، کارگاه فرش دویدوخ، دیدار با اقشار مردمی و حضور در جلسه شورای اداری راز و جرگلان از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 عین اللهی همچنین عصر امروز با شرکت در جلسه شورای اداری خراسان شمالی با حضور رئیس جمهور، مهمترین مسائل و مشکلات راز و جرگلان را مطرح می‌کند.

در این سفر شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز از امکانات دانشجویی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بازدید و با جمعی از تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه، دیدار می‌کند.

پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت نیز از روز گذشته در میز خدمت وزارت بهداشت در سفر به خراسان شمالی مستقر است.

گفتنی است علاوه بر شیراوژن و پناهی، پاک آیین دستیار رسانه‌ای وزیر و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز عین اللهی را همراهی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت هیئت دولت خراسان شمالی وزارت بهداشت عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی

معاون پرستاری وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی خبر داد.

به گزارش برنا، وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیئت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی