Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، صادق ستاری فرد امروز در نشست با فرهنگیان استان فارس که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: برای توسعه نشاط در میان مدارس و دانش‌آموزان باید ابتدا‌ به زیرساخت‌های ورزشی توجه شود.

وی با بیان اینکه در این راستا نهضت ملی ایجاد 2100 فضای ورزشی مزین به نام شهید سلیمانی آغاز شد، گفت: با پای کار آمدن خیرین و مشارکت استان‌ها اقدامات خوبی و در عرض سه ماه، اقدام جهادی انجام شد که به صورت نمونه در فارس هر 2 روز، یک پروژه ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که تحول جز با اقدام جدی و مجاهدانه رخ نمی‌دهد، تاکید کرد: افتتاح‌های پروژه‌های ورزشی یک اقدام مجاهدانه است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه ورزش برای جوانان و نوجوانان لازم است چرا که سلامت جسمی آنها از این طریق تامین می‌شود، گفت: آموزش و پرورش مجاهدانه مشغول خدمت هستند و اولویت‌دارترین جامعه هدف را این دستگاه دارد.

استاندار فارس با اشاره به افتتاح 18 پروژ‌ه‌ ورزشی استان فارس به نام شهید سلیمانی افزود: یکی‌ از ویژگی‌های این پروژ‌ه‌ها این بود که منحصر به یک محدوده نمانده و همه نقاط استان برای تعریف پروژه دیده شده است.

ایمانیه تاکید کرد: قول می‌دهیم در کنار مجموعه آموزش و پرورش تا آخر باشیم و آخرین پروژه هم در عرض یک سال آینده جمع‌بندی و نهایی شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح ورزشی پروژه خیرساز افتتاح نهضت ایجاد 2100 فضای ورزشی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی