Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@11:58:22 GMT

دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۶۶۲۹

دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان قصد دارند با ایجاد شایعه‌هایی در ذهن مردم و به ویژه جوانان جامعه را به سمت یاس و ناامیدی بکشانند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به بن بست برسانند که البته افکار پوچی است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس ۱۱ هزار شهید عشایر کشور حاوی مطالب و پیام‌هایی بود، نکته اول تعبیر حضرت امام خمینی (ره) بود که فرمودند عشایر ذخایر کشور هستند و رهبر معظم انقلاب در این اجلاس این تعبیر را به خوبی بازگو کردند و این موضوع را به حضور عشایر در صحنه‌های مختلف و دفاع از مرزها تعبیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخشی دیگر از فرمایشات رهبری طراحی و برنامه دشمنان در شرایط کنونی بود که هشدارهایی را در این جهت دادند و گفتند دشمنان تلاش می‌کنند ایمان مردم از جمله ایمان به خدا، پیامبر (ص)، کتاب آسمانی، انقلاب و ولایت را بگیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: دشمنان با طراحی جنگ نرم تلاش می‌کنند ایمان مردم را متزلزل کنند و آن را بگیرند. همچنین برای ایجاد ناامیدی و یاس در داخل کشور به ویژه بر روی جوانان دختر و پسر تلاش می‌کنند تا بگویند دیگر انقلاب به پایان رسیده و مطالب اسلامی برای صدر اسلام بوده نه اکنون.

وی اضافه کرد: دشمنان قصد دارند با ایجاد شایعه‌هایی در ذهن مردم و به ویژه جوانان جامعه را به سمت یاس و ناامیدی بکشانند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به بن بست برسانند که البته افکار پوچی است.

سالک افزود: دشمن در جنگ نرم و تبلیغاتی تلاش می‌کند که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد معرفی کند در حالی که می‌دانند جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته به قله‌های بلند علمی، سلامت، نانو، هسته‌ای و هوافضا و … دست یافته است همچنین در قله‌های بلند علمی جهان قرار گرفته است اما نگران هستند که این حرکت رشد کرده و جهان را بگیرد که البته این اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند نظام را ناکارآمد نشان دهند و در این راستا مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی، معیشت، ریال و دلار را مطرح می‌کنند و به این وسیله قصد دارند همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند و ناکارآمد معرفی کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: همچنین تلاش می‌کنند مسئولان صادق و باوفای به انقلاب اسلامی را در نظر مردم یک عده افراد غیرکارشناس معرفی کنند و بگویند این مدیریت در داخل کشور ضربه‌های سنگینی خواهد زد.

وی اضافه کرد: هدف دشمنان ایجاد اعتراضات اجتماعی و دعوت مردم به اعتراض علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی که در ۱۴ خرداد داشتند به این موضوع اشاره کردند.

سالک یادآور شد: تلاش دشمن این است که میزان اعتراضات داخلی را با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت و رشد دهد که البته خیال خامی بوده که امروزه استکبار جهانی، صهیونیست، آمریکا و اروپا در سر می‌پرورانند و دستگاه‌های تبلیغاتی آن‌ها این مسائل را در بوق و کرنا می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیروزی‌های پی‌در پی جمهوری اسلامی در جهت خودکفایی و حضور منطقه‌ای و بین‌المللی موجب نگرانی و ناراحتی آن‌ها شده و ما مطمئن هستیم با پشتیبانی مردم، بصیرت، رشد، آگاهی و شفاف سازی همه این توطئه‌ها خنثی خواهد شد.

کد خبر 583657

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب جامعه ايراني ناامیدی ناکارآمدی دیپلماسی پایدار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی تلاش می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرمان، با اشاره به اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین، یادآور رشادت و دلیری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت: ارتشیان دلیر و شجاع همواره با رشادت، جانفشانی و پایمردی آگاهانه، جان، هستی و وجود ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان ایران اسلامی سلحشورانه دفاع کنند.

وی افزود: امسال در حالی روز ارتش را گرامی می‌داریم که غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی کلیه نیروهای مسلح جان بر کف، گوشه‌ای از اقتدار نظام اسلامی در تنبیه رژیم غاصب و کودک صهیونیستی را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام حمیدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور تبریک گفت و افزود: امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ارتش و نیروهای مسلح در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از کیان ایران اسلامی پیروز و سر بلند باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر زمان و به هر بهانه‌ای معاندان و دشمنان نظام و ملت قصد توطئه و تعرض به امنیت، جان و ناموس مردم را داشتند، حضور ارتشیان و سپاهیان در کنار سایر عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی کشور باعث ناکامی و نابودی آن نیات شوم شده و خواهد شد.

کد خبر 6080606

دیگر خبرها

  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند