Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، خطاب به معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: به هیچ وجه از کیفیت درمان نباید کاسته شود و معاونت درمان بهترین محل برای ارزیابی دانش آموختگان است.

وی با بیان اینکه هر کدام از ما وقتی مسئولیتی بر عهده می‌گیریم باید احساس مسئولیت داشته باشیم و مشکلات را شناسایی کرده و آنها را از ریشه حل کنیم، اظهار داشت: این اقدام در هر منطقه آمایشی باید به صورت مجزا انجام شود، زیرا برای همه کشور نمی‌توان یک نسخه واحد پیچید، چراکه شرایط مناطق مختلف کشور با یکدیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان باید با یکدیگر همبستگی داشته باشند، در خصوص حضور اساتید در مراکز درمانی، گفت: هر کسی که بخواهد در حوزه بالینی ارتقا پیدا کند، فعالیت‌های درمانی مقدمه آن است. یعنی اگر کسی مدارج بالای علمی هم داشته باشد، اما در درمانگاه‌ها و مراکز درمانی حضور پیدا نکند، نمی‌تواند ارتقا یابد.

عین اللهی به ضرورت ارتقا علمی اشاره کرد و افزود: مقاله محوری تنها راه ارتقای علمی افراد نیست بلکه در کنار آن باید به موارد دیگر از جمله اخلاق، رفتار و پژوهش‌های نیاز محور توجه داشت.

وی ضمن تاکید بر تقویت روحیه جهادی برای ارائه خدمت با کیفیت تر گفت: کادر بهداشت و درمان باید بکوشند تا روحیه جهادی را در خود تقویت کنند که این امر نیز به از خودگذشتگی نیاز دارد و وقتی ما مسئولیتی را بر عهده می‌گیریم، باید از خود گذشتگی داشته باشیم.

عین اللهی تصریح کرد: ما هزار بیمارستان و ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی و ۵۰۰ هزار پرسنل در کشور داریم، اما بهره وری ما باید افزایش یابد.

وی ضمن تاکید بر استفاده از نرم افزارهای هوشمند در سیستم‌های درمانی، اظهار کرد: امروزه ما می‌توانیم بسیاری از فرآیندها را به صورت هوشمند حل کنیم و سیستم‌های درمانی باید با استفاده از نرم افزارهای هوشمند ارتقا پیدا کنند.

عین اللهی آموزش را یک کار مستمر دانست و افزود: کادر سلامت همیشه باید در حال آموختن باشند، زیرا هر روز روش‌ها، داروها، دستگاه‌ها و تشخیص‌های جدیدی معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر اهمیت اورژانس گفت: بخش اورژانس از مهم‌ترین قسمت‌های بیمارستان است و تاکید ما تنها بر خدمات پزشکان اورژانس نیست، بلکه تمامی پرسنل و کارکنان اورژانس باید کار خود را به نحو احسن انجام دهند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اورژانس محل احترام به بیمار است و رعایت شأن و منزلت بیمار از ضروری‌ترین امور در نظام سلامت است.

کد خبر 5521682

منبع: مهر

کلیدواژه: بهرام عین اللهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا درمان ناباروری واکسن کرونا آمار کرونا دیابت بهرام عین اللهی سازمان بیمه سلامت جامعه پزشکی افزایش جمعیت سرطان چاقی سیگار زوال عقل عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره احداث بیمارستان دامغان گفت: وزارت بهداشت پیگیر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و احداث بیمارستان نیز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

داود منظور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: همکاران در وزارت بهداشت پیگیر هستند مصوبات دور اول در احداث بیمارستان‌های جدید بوده و قطعاً بیمارستان دامغان جزو این موارد است.

وی افزود: در این زمینه مقدمات آن فراهم شده و تخصیص زمین انجام شده است و امیدواریم امسال هم اعتبارت خوبی تخصیص یابد که با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان هر تخت 10 میلیارد تومان هزینه دارد و چون 960 تختخوابی طراحی‌شده است باید متناسب با آن حداقل 960 میلیارد تومان تخصیص یابد.

منظور گفت: ما هم تلاش می‌کنیم از محل منابع تخصیصی که برای وزارت بهداشت است این اعتبار را تأمین کنیم.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی