Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از استقرار میز ارتباطات مردمی حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به خراسان شمالی، در نخستین روز 320 نفر دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را به «دکتر یونس پناهی» نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه مطرح کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در خراسان شمالی از ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه یکم تیرماه 1401 در محل معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برپا شد و در روز نخست فعالیت خود، 320 نفر به این مرکز مراجعه و در دیدار با دکتر پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دغدغه‌ها و مسائل خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ با وجود اعلام ساعت ۱۸ به‌عنوان زمان پایان فعالیت میز ارتباطات مردمی، در راستای پاسخگویی مناسب به تمام مراجعان، دکتر پناهی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر، تا حوالی ساعت ۲۰ در سالن دیدارهای مردمی حضور داشت و پاسخگوی سؤالات و مشکلات و دغدغه‌های افراد در حوزه بهداشت و درمان و آموزش بود.

گفتنی است این میز ارتباطات مردمی که در آستانه سفر رئیس‌جمهوری به استان برپا شده است، روز پنج‌شنبه نیز پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت ارتباطات ارتباطات مردمی میز ارتباطات مردمی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص صدور مجوزهای الکترونیکی گفت: وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی پیشتاز است.

این خبر وزیر در ادامه پست منتشر شده از محمد احسان خرامید رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در این خصوص گفته بود: وزارت‌خانه‌های ارتباطات و ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند، هر فردی که پروانه کسب دارد می‌تواند با ورود به درگاه ملی مجوزها از طریق لینکی که بار گذاری شده مجوز قدیمی خود را به شناسه یکتا تبدیل کند و با وارد کردن ۴ کد شناسه یکتای خود را دریافت کند.

کد خبر 6077080 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی
  • پرونده خندقلو در وزارت راه؛ آیا این گره ترافیکی خراسان شمالی باز می شود؟
  • آغاز اولین حراج انواع سکه در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز | خریداران برای دریافت سکه به تارنمای رسمی مرکز مبادله مراجعه کنند
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت
  • بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در خراسان جنوبی
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد