Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه گفت: متاسفانه نسبت به سرعت کم اقدامات بانک کشاورزی نقدهایی وجود دارد که لازم است به جهت حمایت از صنعت کشاورزی و دام و طیور، روند کار پرداخت تسهیلات تسریع و تسهیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه امروز در شصت و پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی گفت: متاسفانه به دلیل اینکه نظام قانون گذاری کشور علمی نیست سلسله قوانینی تصویب می شود که در واقع می توان از آنها به عنوان قوانین وصله پینه ای یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مخلص الائمه اظهار کرد: گاهی قانون به آن شکل که باید از اهداف تولیدی کشور حمایت کند، پشتیبانی نمی کند و به عنوان مثال مقرر بود در قانون هدفمندی، یارانه یک پنجم به مردم داده شود و باقی وارد عرصه تولید شود، اما ۱۰۰ درصد یارانه صرف پرداخت نقدی شد و تا زمانی که نظام قانون گذاری به شکل ریشه ای اصلاح نشود، روال و وضعیت قوانین چنین خواهد بود.   وی ادامه داد: جای تعجب است که در استان کارشناس امکان سنجی طرح های اقتصادی در دسترس نیست، برای این امر باید نرم افزار تولید و آموخته شود و قطعا اتاق بازرگانی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی می توانند به این امر وارد شوند که اشتغالزایی هم به دنبال خواهد داشت.   استاندار مرکزی بیان کرد: دعوت از میهمانان ملی در جلسات شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت به شکل حضوری و مجازی یک ضرورت مهم است.   مخلص الائمه گفت: متاسفانه نسبت به سرعت کم اقدامات بانک کشاورزی نقدهایی وجود دارد که لازم است به جهت حمایت از صنعت کشاورزی و دام و طیور، روند کار پرداخت تسهیلات تسریع و تسهیل شود.   وی ادامه داد: دستگاه های دولتی علاوه بر حضور در جلسات کارشناسی، اگر به ایرادی واقف شدند، باید گردش کار صورت گیرد و موضوعات به سرعت منتقل شود، نباید منتظر برگزاری جلسات و تصمیم گیری در جلسات بود.   وی خاطرنشان کرد: احتمال دارد که تعطیلی پنجشنبه ها تا پایان تیرماه ادامه یابد، اما دستگاه هایی مثل گمرک، اداره کل امور مالیاتی و ... به شکل چند شیفت فعال باشند.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: مخلص الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟ + جزئیات

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری، همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی بابایی کارنامی در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تصویب در مجلس شامل بانک‌ها نیز می‌شود؟ اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مشمول قانون خدمات کشوری و همچنین ماده ۲۹ برنامه ششم هستند، مشمول این لایحه می‌شوند و با توجه به اینکه بانک‌ها از قانون خدمات کشوری پیروی می‌کنند، در صورت تصویب لایحه مذکور در مجلس، بانک‌ها نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات در خصوص تعیین روز پنجشنبه به عنوان دومین روز تعطیل پایان هفته و ایجاد فاصله میان اقتصاد کشور با دنیا اظهار کرد: این حرف به نوعی درست است و به همین دلیل نیز پیش‌تر در کمیسیون اجتماعی روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیل پیشنهاد شده بود. طبیعی است که با تعطیلی پنجشنبه با حذف سرویس‌دهی دستگاه‌های دولتی روی بخش خصوصی اثرات منفی خواهد گذاشت، اما این تأثیرات با رضایتمندی که ایجاد خواهد شد، جبران می‌شود.

به گزارش ایمنا، دستگاه‌های مندرج در قانون خدمات کشوری عبارتند از: کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی و همه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی.

منبع: ایسنا

کد خبر 744779

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنجشنبه» می‌شوند
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنحشنبه» می‌شوند؟
  • خبر جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها / بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند
  • تعطیلی «پنجشنبه» شامل بانک‌ها خواهد شد؟
  • جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟ + جزئیات
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنحشنبه» می‌شوند