Web Analytics Made Easy - Statcounter

او نوشت :
متن جعلی سراسر نمایشی و دروغ در فضای مجازی به عنوان سخنان بنده در کلاب هاوس منتشر میشه!

روزنامه سازندگی بدون بررسی و تحقیق، با تحلیل زننده چاپش میکنه!

روزنامه کیهان با خوشحالی و برای پوشش دادن به رکورد تاریخی تورم۱۳ درصد خرداد ماه، به نقل از سازندگی آن را تیتر ویژه میکنه! این تذهبون ؟

بیشتر بخوانید :

پاسخ همتی به «هجمه سنگین امپراطوری رسانه ای دولت» علیه او نبرد دولت سایه یک نفره با دولت رئیسی / همتی ، تک تیرانداز آماری

چرا نامزد انتخابات ۱۴۰۰ شدم؟ / همتی در سالروز انتخابات پاسخ داد




۲۱۲۲۰

کد خبر 1644241.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالناصر همتی دولت سیزدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، جیمز هیپی معاون وزیر دفاع انگلیس و رابرت هالفون وزیر آموزش عالی انگلیس ضمن اعلام استعفای خود، درباره علت آن فعلا سکوت کرده اند. هر دو عضو مستعفی دولت انگلیس اعلام کردند در انتخابات عمومی پیش رو دیگر نامزد نخواهند شد.
 استعفای دو عضو دیگر کابینه فشار بر ریشی سوناک نخست وزیر و رهبر حزب حاکم محافظه کار انگلیس را افزایش داده است. مدت هاست که شماری از اعضای حزب حاکم محافظه کار و رسانه‌های راست گرا در این کشور در صدند ریشی سوناک را عوض کنند.
تاکنون ۹۶ نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس از جمله ۶۱ نماینده حزب حاکم محافظه کار اعلام کردند در انتخابات پیش رو که قرار است ظرف ماه‌های آینده برگزار شود نامزد نخواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • عضو کنست: دستاوردهای حماس ده برابر دستاوردهای اسرائیل است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • پاسخ به ادعای تکراری دولت رئیسی و یک پیشنهاد
  • انتشار خبر ویژه دولت درباره بنزین
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده